دانلود مسابقه چیدمانه رایگان { سریال چیدمانه رایگان } ✔️ قسمت 1 اول تا 10 دهم

سال انتشار
کشور
مدت زمان
60 دقیقه
زبان
بازیگران
لیلا اوتادی , مجتی شفیعی

در چيدمانه ، ميهمانان پس از انجام چالش هاي طراحي شده ، امتياز كسب ميكنند ، با امتيازاتشون لوازم منزل خريد ميكنند و در آخر ، چيدماني كه انجام ميدهند ، مورد قضاوت و نظر سنجي گروه داوري و مخاطبين برنامه قرار خواهد گرفت .

لینک های دانلود - رایگان

توضیحات فیلم

دانلود مسابقه چیدمانه قسمت 1 تا 10 کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال چیدمانه قسمت اول تا دهم با اجرای لیلا اوتادی

دانلود مسابقه طراحی و چیدمان منزل چیدمانه تمامی قسمت ها بدون سانسور از فیلم کده

دانلود مسابقه چیدمانه قسمت 1 تا 9 نهم با کیفیت بالا ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود سریال ایرانی چیدمانه با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره سریال:

سریال چیدمانه به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد. به میزبانی لیلا اوتادی و هنرمندی مجتی شفیعی انجام خواهد شد.

درباره سریال:

به همراه ۲ واحد آپارتمان و ۶۰ جایزه ی ۲۰ میلیون تومانی برای مخاطبین برنامه در چیدمانه ، میهمانان پس از انجام چالش های طراحی شده ، امتیاز کسب میکنند ، با امتیازاتشون لوازم منزل خرید میکنند و در آخر ، چیدمانی که انجام میدهند ، مورد قضاوت و نظر سنجی گروه داوری و مخاطبین برنامه قرار خواهد گرفت.

بازیگران سریال:

لیلا اوتادی , مجتی شفیعی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

لیلا اوتادی بازیگر: در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

مجتی شفیعی: مجتبی شفیعی متولد ۷ مهر ۱۳۶۷ در اصفهان، گوینده است. بصورت جدی فعالیت خود را از رادیو با ساخت آیتم های طنز برنامه اینجا ایران است به همراه خانم کیانی شروع کرد تا اینکه وارد بازیگری در تئاتر شد

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.