دانلود فصل ۲ شب های مافیا زودیاک { زودیاک فصل 2 دوم } قسمت 1 تا 12 کامل

سال انتشار
کشور
مدت زمان
60 دقیقه
زبان

«شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

لینک های دانلود

توضیحات فیلم

دانلود فصل ۲ شب های مافیا زودیاک کامل با لینک مستقیم

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل 2 دوم با کیفیت 1080p & 720p & 480p

سریال شب های مافیا زودیاک فصل دوم ۲ (فصل 2 رئالیتی شو زودیاک) با حجم کم و کیفیت عالی

توضیحات سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2

سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2 دوم یک رئالیتی شو جذاب و در ژانر گیم‎ شوی , معمایی محصول کشور ایران و سال 1402 میباشد در این سریال بازیگرانی چون علیرضا بیرانوند , سروش رفیعی , سام درخشانی , عاصف آریا , کسری زاهدی , امیر عظیمی , سینا شعبانخانی , بهنام تشکر , باربد بابایی و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. محمدرضا رضائیان کارگردانی این اثر را برعهده دارد. لینک های دانلود فیلم بعد از انتشار در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و تماشا کنید.

گردانندگی محمد بحرانی و کارگردانی محمدرضا رضائیان

خلاصه داستان شب های مافیا زودیاک فصل 2

«شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

اخبار سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2

  • پلیرهای فصل 2 زودیاک معرفی شدند
  • فصل دوم شب های مافیا زودیاک با صدای امیر عظیمی
  • اولین تصویر از فصل دوم شب های مافیا زودیاک منتشر شد
  • از یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ئر شبکه نمایش خانگی.

بازیگران فصل 2 شب های مافیا زودیاک

علیرضا بیرانوند , سروش رفیعی , سام درخشانی , عاصف آریا , کسری زاهدی , امیر عظیمی , سینا شعبانخانی , بهنام تشکر , باربد بابایی , فاطیما بهارمست , دارا حیایی , سعید فتحی روشن , ابوطالب حسینی , سعید مهری , مهدی مهدی پور , حدیث میر امینی , ایمان قیاسی , مهسا طهماسبی , مهسا باقری , اشکان دلاوری , کیوان ساکت اف , مونا کرمی , امیر کربلایی زاده , محمد شعبانی , متین ستوده , امیرحسین هاشمی , شهرام قائدی , هلیا امامی , شیدا خلیق , مجتبی شفیعی , محمد شعبانپور , مریم مومن

گروه اول:

علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی‌فر، آصف آریا و مونا کرمی

◉ نام سریال : شب های مافیا زودیاک فصل 2
◉ ژانر (موضوع): رئالیتی شو ، معمایی
◉ زبان فیلم : فارسی
◉ سال انتشار: 1402
◉ محصول کشور: ایران
◉ 🎥 کارگردان: محمدرضا رضائیان
◉ 🎬 تهیه کننده: ؟
◉ ✍️ نویسنده: >

نقش های گروه مافیا

آل کاپن

در واقع پدرخوانده مافیا است که قبلا با نام پدرخوانده حضور داشت و در این مسابقه به دلیل توجه سازندگان به شهر سیسیل نام یکی از مافیاهای بزرگ را به عنوان رییس مافیا انتخاب کرده است. فرق آل کاپن با پدرخوانده‌های دیگر این است که هیچ گونه جلیقه نجات ندارد و با هر شلیک توسط حرفه‌ای در همان شب کشته می‌شود. در نسخه‌های دیگر رییس مافیا یک بار از تیر حرفه‌ای جان به در می‌برد ولی در زودیاک اینطور نیست.

بمب گذار

بمب‌گذار برای اولین بار در مسابقات مافیا معرفی می‌شود و عضوی از تیم مافیا است.

شعبده باز

شعبده باز یکی دیگر از اعضای تیم مافیا است که قابلیت این را دارد که هر شب یکی از اعضای شهر را با مشورت دیگر اعضای تیم انتخاب کرده و قابلیت بازیکن را از او بگیرد.

نقش های شهروندان

دکتر

دکتر همانطور که از اسمش مشخص است وظیفه نجات شهروندان را دارد. دکتر در طول بازی می‌تواند خودش را یک بار از شلیک مافیا نجات دهد و دیگر بازیکنان را به دفعات می‌تواند نجات دهد. او هر شب تنها می‌تواند یک نفر را انتخاب کند و اگر شانس با او یار باشد می‌تواند بازیکن هم تیمی‌اش را از شلیک مافیا نجات بدهد. اما اگر دکتر بدشانس باشد یکی از بازیکنان مافیا را از شلیک حرفه‌ای نجات دهد آنوقت به تیم رقیب کمک کرده و اگرچه به وظیفه ذاتی‌اش رسیده است اما به تیم رقیب یک فرصت اضافه می‌دهد.

کارآگاه

کارآگاه هر شب می‌تواند استعلام یک نفر را بگیرد تا بتواند از میان آن‌ها مافیا را شناسایی کرده و در طول روزهای مختلف به هم‌تیمی‌هایش به صورت غیرمستقیم کمک کند. در استعلام‌هایی که از سوی گرداننده انجام می‌شود تنها استعلام بمب‌گذار و شعبده‌باز مثبت می‌شود و اگر کارآگاه استعلام آل کاپن یا همان رییس مافیا را بگیرد استعلام از سوی گرداننده منفی می‌شود. ضمن اینکه زودیاک هم استعلامش برای کارآگاه منفی می‌شود.

حرفه‌ای

حرفه‌ای دو تیر جنگی در اسلحه‌اش دارد که می‌تواند در طول بازی و در شب‌های مختلف با قطعی شدن نظرش نسبت به مافیا بودن بازیکن‌ها از آن استفاده کند و به سمت مافیا شلیک کند. اگر نظرش اشتباه باشد خودش از بازی بیرون می‌رود و اگر درست شلیک کند یکی از مافیاها را به بیرون می‌فرستد.

تفنگدار

تفنگ‌دار برای اولین بار در مسابقه شب‌های مافیا رونمایی می‌شود. این بازیکن سه تا تفنگ دارد که دو تا تفنگ آن تیرهای مشقی دارد و یکی از تفنگ‌ها تیر جنگی دارد. تفنگ‌دار خودش امکان شلیک ندارد و می‌تواند اسلحه را در اختیار یارانش قرار دهد و آن کسی که اسلحه را از تفنگ‌دار گرفته است در طول روز هر زمان که به قطعیت درباره مافیا رسیده است در طول روز به او شلیک کند. کسی که می‌خواهد شلیک کند با لایک به عنوان تیر جنگی و به دیسلایک به عنوان تیر مشقی به گرداننده اعلام می‌کند.

محافظ

محافظ یکی از نقش‌های مهم مسابقه مافیا است. او در طول شب کاری انجام نمی‌دهد و در طول روز وقتی که بمب‌گذاری صورت می‌گیرد محافظ می‌تواند خودش را فدای کسی که بمب در مقابلش قرار گرفته کند و او را از گزند بمب نجات دهد و کشته شهر شود. محافظ این تصمیم را زمانی می‌گیرد که گرداننده در طول روز تمام بازیکن‌ها را به خواب نیم‌روزی می‌برد تا محافظ تصمیم‌اش را بگیرد که می‌خواهد خودش را فدای شهر کند یا نه. اگر محافظ بتواند بمب را خنثی کند و در واقع کد را درست تشخیص دهد در بازی می‌ماند و اگر بمب منفجر شود از بازی خارج می‌شود.

اوشن

اوشن الهام گرفته از کاراکتر دنیل اوشن از فیلم یازده یار اوشن با بازی جرج کلونی است. اوشن در بازی شب‌های مافیا زودیاک برای اولین بار در مقابل مافیای آگاه نقش شهروند آگاه را بازی می‌کند. شاید بتوان گفت حضور اوشن در بازی مافیا یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های بازی است. اوشن دو بار در طول بازی می‌تواند یارانی را به اجتماع زیرپوست شهر اضافه کند و در واقع این موضوع باعث می‌شود شهروندان با آگاهی بهتری به جنگ مافیا بروند.

شهروند ساده

در بازی مافیا و در تیم شهروندان دو شهروند ساده حضور دارند که اگرچه قابلیت ویژه‌ای ندارند و ظاهرا کاری نمی‌کنند اما شهروندان ساده بدون دغدغه داشتن نقش خود می‌توانند با راحتی خیال به کمک شهروندان بیایند و در حدس‌ها همراه شهر باشند. در واقع شهروندان ساده بدون استرس و با تمرکز کامل می‌توانند سوار بازی باشند و با استدلال‌های درست به شهر کمک کنند.

نقش زودیاک در شب های مافیا

زودیاک یک نقش مستقل است که برای اولین بار در مسابقه شب‌های مافیا طرح‌ریزی شده است. در واقع زودیاک که برگرفته از یک قاتل سریالی به همین نام است که دیوید فنیچر نیز فیلمش را ساخته است به تنهایی به جنگ شهروندان و مافیا می‌رود و می‌تواند به عنوان یک تیم مستقل در پایان بازی برنده بازی شود. زودیاک تا پایان بازی مستقل می‌ماند و به هیچ تیمی ملحق نمی‌شود و در واقع برای اولین بار است که در میان تمامی بازی‌های استدلالی و استنتاجی چنین نقشی تعریف شده است و یکی از جذابیت‌های بازی شب‌های مافیا زودیاک به حساب می‌آید. زودیاک هر شب می‌تواند به شهروندان و یا اعضای مافیا شلیک کند و یک نفر را از بازی بیرون کند. زودیاک تنها عضو مسابقه است که شب‌ها با شلیک کشته نمی‌شود و تنها با بمب به بیرون می‌رود و یا با رای‌گیری که در طول روز انجام می‌شود می‌توان او را بیرون کرد. زودیاک اگر در شب به نقش محافظ شلیک کند خودش کشته می‌شود.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
  • فرشید
    ۹ دی ۱۴۰۲

    خیلی عالیه فقط کی پخش میشه من عاشق شب خای مافیا زودیاکم فقط با این برنامه بود که عاشق بازی مافیا شدم از فصل های قبل شبهای مافیا بدم می یومد فقط و فقط گرداننده خوب ومسلط محمد بحرانی عزیز