دانلود سریال مترجم { سریال مترجم } ✔️ قسمت 1 اول تا 5 پنجم

ژانر
درام , تاریخی , معمایی و عاشقانه
سال انتشار
کشور
زبان

یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

توضیحات فیلم

دانلود سریال مترجم  قسمت 1 تا 3 کامل با لینک مستقیم

سریال مترجم قسمت اول تا سوم قانونی

دانلود سریال مترجم با ترافیک نیمه رایگان تمامی قسمت ها بدون سانسور از فیلم کده

دانلود سریال جدید مترجم با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود سریال ایرانی مترجم با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره سریال:

سریال مترجم محصول کشور ایران به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و نویسندگی  این سریال نیز بر عهده بهرام توکلی میباشد این سریال در ژانر کمدی میباشد. در این سریال هنرمندانی چون صابر ‌ابر , پانته‌آ ‌پناهی‌ها , مهرانه مهین ترابی , مجتبی ‌پیرزاده , مهتاب ‌ثروتی , مارال ‌بنی ‌آدم , شیدا ‌خلیق , محمدرضا ‌مالکی , سولماز ‌غنی , پادینا کیانی , شیرین ‌اسماعیلی , سینا ‌شفیعی , میلاد یزدانی , پردیس ‌منوچهری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار در شبکه نمایش خانگی در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه سریال:

یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

بازیگران سریال:

صابر ‌ابر , پانته‌آ ‌پناهی‌ها , مهرانه مهین ترابی , مجتبی ‌پیرزاده , مهتاب ‌ثروتی , مارال ‌بنی ‌آدم , شیدا ‌خلیق , محمدرضا ‌مالکی , سولماز ‌غنی , پادینا کیانی , شیرین ‌اسماعیلی , سینا ‌شفیعی , میلاد یزدانی , پردیس ‌منوچهری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

بهرام توکلی کارگردان: بهرام توکلی فیلمنامه‌نویس و کارگردان ایرانی که متولد ۴ آذر ۱۳۵۵ است. داستانی عقل سرخ  – پابرهنه در بهشت – پرسه در مه – بیگانه و… از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی او انجام شده است. او  فعالیت سینمایی را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه اغاز کرد.

صابر ‌ابر بازیگر: صابر ابَر بازیگر ایرانی متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ در تهران است. فیلم درباره الی فیلمی بود که او در ان نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده همچنین در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

پانته‌آ ‌پناهی‌ها بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر و منشی صحنه ایرانی که زاده ۱۳۵۶ در تهران است. وزن بودن – کت چرمی – مواجهه – آن مرد را نکشید و… از جمله فیلم هایی هستند که این بازیگر در انها حضور داشته است.

میلاد یزدانی بازیگر : میلاد یزدانی بازیگر ایرانی است. سریال یادآوری، فیلم چهارشنبه 19 اردیبهشت از جمله اثاری هستند که این بازیگر را به شهرت رساند.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.