دانلود سریال ازازیل { سریال عزازیل } ✔️ قسمت 1 اول تا 2 دوم

توضیحات فیلم

دانلود سریال ازازیل رایگان قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل با لینک مستقیم

سریال ازازیل (عزازیل) با بازی پری ناز ایزدیار و بابک حمیدیان

دانلود رایگان سریال ازازیل تمامی قسمت ها بدون سانسور از فیلم کده

دانلود سریال جدید عزازیل حسن فتحی با کیفیت بالا ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود سریال ایرانی ازازیل با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره سریال:

سریال ازازیل محصول کشور ایران به کارگردانی حسن فتحی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی تارخی اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون الناز شاکردوست , محسن کیایی , هومن سیدی , سینا مهرادو غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه سریال:

هنوز خلاصه ای برای این سریال منتشر نشده است

اخبار سریال:

  • پریناز ایزدیار در به سریال ازازیل به کارگردانی حمیدرضا قربانی پیوست ایزدیار هم اکنون فیلم های سینمایی «ملاقات خصوصی» و «سه کام حبس» را در حال اکران دارد که هر دو با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند.
  • بابک حمیدیان به دلیل مشکلات مالی جایگزین هوتن شکیبا در این سریال شد.
  • سریال ازازیل سرانجام با کارگردانی حسن فتحی وارد مرحله فیلمبرداری شد

بازیگران سریال:

محسن تنابنده, پری ناز ایزدیار, بابک حمیدیان, مریلا زارعی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

حسن فتحی کارگردان: حسن فتحی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویسِ سینما، تلویزیون و تئاترِ ایرانی است. او کار هنری خود را با کارگردانی مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. مجموعه‌های تلویزیونی پهلوانان نمی‌میرند، شب دهم، مدار صفر درجه، میوه ممنوعه، زمانه، شهرزاد و جیران از آثار ماندگار حسن فتحی در عرصه سریال‌سازی است.

هومن سیدی بازیگر: هومن سیدی بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی  است. او ۲ برادر و یک خواهر دارد. او در سال ۱۳۸۵ با آزاده صمدی بازیگر ایرانی ازدواج کرده و سال ۱۳۹۲ طلاق گرفت. چهارشنبه‌سوری – یک تکه نان – آفریقا – خشم و هیاهو و… از جمله اثاری است که او در انها حضور داشت.

سینا مهراد بازیگر: سینا مهراد بازیگر ایرانی زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران است. او فرزند سعید سهیلی کارگردان ایرانی و برادر ساعد سهیلی بازیگر ایرانی است. اولین تجربه بازیگری او با سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی بود.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.