دانلود فیلم ملاقات خصوصی { فیلم ملاقات خصوصی } کامل با لینک مستقیم

ژانر
خانوادگی - عاشقانه - درام
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

دختری به نام پروانه یک عطاری در حومه شهر تهران دارد. پدرش در زندان بوده و فرهاد که هم‌بندی پدرش است با پروانه برای کارهای پدرش هر از گاهی در ارتباط است.

توضیحات فیلم

دانلود پفیلم ملاقات خصوصی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ملاقات خصوصی با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی ملاقات خصوصی با بازی پریناز ایزدیار از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی ملاقات خصوصی با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم ملاقات خصوصی محصول کشور ایران به کارگردانی امید شمس میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی – عاشقانه – درام میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون پریناز ایزدیار , هوتن شکیبا , رویا تیموریان , ریما رامین فر , سیاوش چراغی پور , نادر فلاح , جواد قامتی , ایمان شمس , امیر حسین بیات و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

دختری به نام پروانه یک عطاری در حومه شهر تهران دارد. پدرش در زندان بوده و فرهاد که هم‌بندی پدرش است با پروانه برای کارهای پدرش هر از گاهی در ارتباط است.

اخبار فیلم:

  • فروش فیلم ملاقات خصوصی از 30 میلیارد تومان گذشت و این فیلم همچنان در حال اکران میباشد

عوامل فیلم:

  • مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی
  • چهره‌پرداز: عباس عباسی
  • طراح صحنه: امیرحسین قدسی
  • طراح لباس: سارا خالدی
  • صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده
  • صداگذار:حسین ‌ابوالصدق
  • موسیقی:بامداد ‌افشار
  • جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ
  • جلوه‌های بصری: محمدحسین چاووشی

بازیگران فیلم:

پریناز ایزدیار , هوتن شکیبا , رویا تیموریان , ریما رامین فر , سیاوش چراغی پور , نادر فلاح , جواد قامتی , ایمان شمس , امیر حسین بیات

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

امید شمس کارگردان: امید شمس کارگردان ایرانی که متولد ۱۹۹۰ در تهران است. جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای بهترین فیلم‌نامه و سیمرغ بلورین برای بهترین فیلم اول را تاکنون دریافت کرده است.

پریناز ایزدیار بازیگر: پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی که زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۴ است. با بازی در سریال زمانه  به شهرت رسید. اولین تجربه بازیگری او در سینما فیلم یک مرد، یک شهر  بود. در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم ابد و یک روز شد.

ریما رامین فر بازیگر: ریما رامین‌فر بازیگر و نویسندهٔ ایرانی زادهٔ ۵ فروردین ۱۳۴۹ است.فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر  می باشد. اولین تجربه بازیگری او در سینما در فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ بود.

تریلر
تیزر دوم فیلم ملاقات خصوصی

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.