دانلود سریال داوینچیز { سریال داوینچیز } کامل با لینک مستقیم

سال انتشار
کشور
زبان

پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

لینک های دانلود

توضیحات فیلم

دانلود سریال داوینچیز تمامی قسمت ها کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال ایرانی داوینچیز بدون سانسور با کیفیت ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود سریال داوینچیز با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی

(لینک های قسمت 1 تا 10 قرار گرفت)


درباره سریال:

سریال داوینچیز سریالی کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی به تهیه‌کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی آریان گلصورت، پویا نبی و افشین هاشمی محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است. در این فیلم بازیگرانی چونسام درخشانی, سیما تیرانداز, مونا فرجاد, رضا بهبودی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

سریال داوینچیز که بر اساس قصه‌ای از آریان گلصورت ساخته شده

خلاصه سریال:

پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب که این زوج مشغول انجام وظایف خود هستند، اتفاق غیرمنتظره‌ای می‌افتد که آن‌ها را سر یک دوراهی قرار داده و می‌تواند زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

اخبار سریال:

  • پوستر سریال منشر شد

بازیگران سریال:

سام درخشانی, سیما تیرانداز, مونا فرجاد, رضا بهبودی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

سید افشین هاشمی کارگردان: سید افشین هاشمی مرغزار کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نوازنده ایرانی است. هاشمی دارای مدرک مهندس شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر، دانشگاه هنر می‌باشد. وی همچنین نوازنده کمانچه است و اجراهایی را نیز در این زمینه در سالن‌های مختلف داشته‌است.

سام درخشانی بازیگر: سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های او بازی در سریال‌های آوای باران، نابرده رنج و پژمان است.

سیما تیرانداز بازیگر: سیما تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. زندگی‌نامه پدر وی اهل یزد و مادرش اهل ملایر می باشد و خودش از کودکی بزرگ شده تهران است . دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است.[۱] آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
  • حسين زاهدی
    ۲۰ بهمن ۱۴۰۲

    عالیه