دانلود سریال شریک جرم { سریال شریک جرم } قسمت 1 تا 8 کامل با لینک مستقیم

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان

میترا وکیل خوش نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.

باکس دانلود

توضیحات فیلم

دانلود سریال شریک جرم کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال شریک جرم قسمت اول تا آخر سارا بهرامی

دانلود سریال شریک جرم بدون سانسور از فیلم کده

دانلود سریال جدید شریک جرم با کیفیت بالا ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود سریال ایرانی شریک جرم با حجم کم و کیفیت عالی


درباره سریال:

سریال شریک جرم سریالی درام و جنایی به نویسندگی امیر عربی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان و کارگردانی مازیار میری محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران میباشد. در این سریال بازیگرانی سارا بهرامی, محمد امین شعرباف, علیرضا ثانی فر, المیرا دهقانی, سجاد بابایی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه سریال:

میترا وکیل خوش نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.

اخبار سریال:

  • پوستر سریال منشر شد

بازیگران سریال:

سارا بهرامی, محمد امین شعرباف, علیرضا ثانی فر, المیرا دهقانی, سجاد بابایی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

سید افشین هاشمی کارگردان: سید افشین هاشمی مرغزار کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نوازنده ایرانی است. هاشمی دارای مدرک مهندس شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر، دانشگاه هنر می‌باشد. وی همچنین نوازنده کمانچه است و اجراهایی را نیز در این زمینه در سالن‌های مختلف داشته‌است.

سام درخشانی بازیگر: سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. از مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های او بازی در سریال‌های آوای باران، نابرده رنج و پژمان است.

سیما تیرانداز بازیگر: سیما تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. زندگی‌نامه پدر وی اهل یزد و مادرش اهل ملایر می باشد و خودش از کودکی بزرگ شده تهران است . دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است.[۱] آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد

نظرات کاربران
  • اسدی
    ۱۳ آذر ۱۴۰۲

    من قسمت اول شریک جرم رو خریدم لینک دفتر یادداشت فرستادید.چرا؟