دانلود انیمیشن شارک داگ Sharkdog 1 ✔️ دوبله فارسی

دوبله فارسی
سال انتشار
مدت زمان
N/A
زبان
بازیگران

مکس 10 ساله و بهترین دوستش کوسه - نیمی کوسه، نیمی سگ، تمام اشتها. کوسه کوسه که از قدرت، پنهان کاری و کوسه عمومی خود آگاه نیست، اغلب دنباله ای از هرج و مرج را در پی خود به جا می گذارد.

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن شارک داگ Sharkdog 1 فصل اول با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال Sharkdog 1 “شارک داگ ” فصل 1 رایگان با دوبله فارسی

دانلود فصل اول 1 سریال شارک داگ با دوبله و پخش آنلاین از فیلم کده

دانلود سریال خارجی جدید شارک داگ Sharkdog 1 با حجم کم کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود سریال انیمیشن شارک داگ 1 فصل اول با کیفیت عالی و تماشای آنلاین


درباره سریال:

سریال Sharkdog 1 به فارسی شارک داگ سریالی در ژانر انیمیشن, کوتاه, ماجراجویی محصول کشور آمریکا، سنگاپور میباشد در این سریال بازیگرانی چون Liam Mitchell, Dee Bradley Baker, Liz Burnette و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار سریال در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید.

خلاصه داستان:

مکس 10 ساله و بهترین دوستش کوسه – نیمی کوسه، نیمی سگ، تمام اشتها. کوسه کوسه که از قدرت، پنهان کاری و کوسه عمومی خود آگاه نیست، اغلب دنباله ای از هرج و مرج را در پی خود به جا می گذارد.

بازیگران سریال:

لیام میتچل (Liam Mitchell)، دی بردلی بیکر (Dee Bradley Baker)، لیز برنت (Liz Burnette)

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

لیام میتچل بازیگر: یک هنرپیشه صداپیشه است که به خاطر ارائهٔ صدای شخصیت‌های انیمیشنی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند “باب اسفنجی” (SpongeBob SquarePants) و “آکادمی هیولاها” (Monster Academy) شناخته می‌شود. با توانایی در صداپیشگی و قدرت بیان خوب، لیام میتچل در صنعت صداپیشگی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

دی بردلی بیکر بازیگر: نیز یک هنرپیشه صداپیشه است که به خاطر ارائهٔ صدای شخصیت‌های انیمیشنی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند “استار وارز” (Star Wars) و “آواتار: افسانهٔ آنگ” (Avatar: The Last Airbender) شناخته می‌شود. با تجربه و استعداد در صداپیشگی، دی بردلی بیکر به عنوان یکی از صداپیشگان برجسته صنعت شناخته می‌شود.

لیز برنت بازیگر: نیز یک هنرپیشه صداپیشه است که به خاطر ارائهٔ صدای شخصیت‌های انیمیشنی در فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند “پرنسس دیسکو” (Princess Disco) و “بانوی دوران شاهنشاهی” (Lady of the Empire) شناخته می‌شود. با تجربه و استعداد در صداپیشگی، لیز برنت نقش‌های متنوعی را با موفقیت ایفا کرده است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.