دانلود سریال شکارچیان شگفت‌‌انگیز 2 The Uncanny Counter فصل 2 دوم ✔️ زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی
سال انتشار
2020–2023
مدت زمان
N/A
زبان
بازیگران

کارمندان نودل‌فروشی در روز و شکارچیان شیاطین در شب، شمارنده‌ها از توانایی‌های ویژه‌ای برای تعقیب ارواح بدخواه که انسان‌ها را شکار می‌کنند استفاده می‌کنند.

لینک های دانلود ( زیرنویس فارسی چسبیده)

توضیحات فیلم

دانلود سریال کره ای شکارچیان شگفت‌‌انگیز 2 The Uncanny Counter فصل دوم 2 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فصل 2 سریال 2 The Uncanny Counter “شکارچیان شگفت‌‌انگیز 2” رایگان با دوبله فارسی

دانلود فصل دوم سریال شکارچیان شگفت‌‌انگیز قسمت 1 تا 2 با دوبله و پخش آنلاین از فیلم کده

دانلود سریال خارجی جدید شکارچیان شگفت‌‌انگیز 2 The Uncanny Counter فصل 2 با حجم کم کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود سریال اکشن شکارچیان شگفت‌‌انگیز فصل دوم با کیفیت عالی و تماشای آنلاین


درباره سریال:

سریال 2 The Uncanny Counter به فارسی شکارچیان شگفت‌‌انگیز 2 سریالی در ژانر اکشن, فانتزی, ترسناک محصول کشور کره جنوبی میباشد در این سریال بازیگرانی چون Byeong-gyu Jo, Joon-Sang Yoo, Se-Jeong Kim و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار سریال در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید.

خلاصه داستان:

کارمندان نودل‌فروشی در روز و شکارچیان شیاطین در شب، شمارنده‌ها از توانایی‌های ویژه‌ای برای تعقیب ارواح بدخواه که انسان‌ها را شکار می‌کنند استفاده می‌کنند.

بازیگران سریال:

بیونگ-گیو جو (Byeong-gyu Jo)، جون-سانگ یو (Joon-Sang Yoo)، سه-جونگ کیم (Se-Jeong Kim)

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

بیونگ-گیو جو بازیگر: بیونگ-گیو جو یک بازیگر اهل کره جنوبی است که به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی مانند “SKY Castle” و “The Uncanny Counter” شناخته می‌شود. او توانسته است با بازی‌های پرطرفدار خود در دنیای سینما و تلویزیون درخشش خود را اثبات کند.

جون-سانگ یو بازیگر: جون-سانگ یو یک بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی مانند “Winter Sonata” و “Secret Garden” شناخته می‌شود. همچنین به عنوان یک خواننده موفق و درخشان نیز شناخته می‌شود.

سه-جونگ کیم بازیگر: سه-جونگ کیم یک بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی مانند “School 2017” و “I Wanna Hear Your Song” شناخته می‌شود. او همچنین عضو گروه موسیقی Gugudan بوده و توانسته است در دو حوزه با موفقیت فعالیت کند.

تریلر
جوایز
1 برد

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.