دانلود مستند سریالی پادشاهان درد Kings of Pain فصل 2 دوم ✔️ دوبله فارسی

دوبله فارسی
سال انتشار
کشور
مدت زمان
40 دقیقه
زبان
بازیگران

دو مرد نترس که توسط خطرناک ترین حیوانات جهان نیش می زنند و گزیده می شوند تا راهنمای نهایی برای اندازه گیری درد ایجاد کنند.

لینک های دانلود - دوبله فارسی

توضیحات فیلم

دانلود مستند سریالی پادشاهان درد Kings of Pain فصل دوم 2 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فصل 2 سریال Kings of Pain “پادشاهان درد 2” رایگان با دوبله فارسی

دانلود فصل دوم سریال پادشاهان درد قسمت 1 تا 2 با دوبله و پخش آنلاین از فیلم کده

دانلود سریال خارجی جدید پادشاهان درد Kings of Pain فصل 2 با حجم کم کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود سریال مستند پادشاهان درد فصل دوم با کیفیت عالی و تماشای آنلاین


درباره سریال:

سریال Kings of Pain به فارسی پادشاهان درد 2 سریالی در ژانر مستند, واقع‌نما که محصول کشور آمریکا میباشد همچنین در این سریال بازیگرانی چون Adam Thorn, Robert Alleva, Jim Pratt و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار سریال در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید.

خلاصه داستان:

دو مرد نترس که توسط خطرناک ترین حیوانات جهان نیش می زنند و گزیده می شوند تا راهنمای نهایی برای اندازه گیری درد ایجاد کنند.

بازیگران سریال:

آدام تورن (Adam Thorn)، رابرت آلوا (Robert Alleva)، جیم پرات (Jim Pratt)

بیوگرافی بازیگران و سازندگان سریال:

آدام تورن بازیگر: آدام تورن یک موسیقی‌دان و آهنگساز معروف است. او به عنوان یکی از آهنگسازان برجسته در صنعت موسیقی شناخته می‌شود و آثار موسیقی متن برای فیلم‌ها و سریال‌های معروفی مانند “بازی تاج و تخت” خلق کرده است. تورن با مهارت در ایجاد موسیقی‌های جذاب و جذاب برای صحنه‌های مختلف سینما شناخته می‌شود.

رابرت آلوا بازیگر: رابرت آلوا یک تهیه‌کننده و مدیر تولید مشهور در صنعت سینما و تلویزیون است. او به عنوان یک متخصص در مدیریت تولید فیلم‌ها و سریال‌های موفق شناخته می‌شود. آلوا در تولید انواع فیلم‌ها از جمله اکشن، درام و کمدی دستی داشته و به تجربیات و مهارت‌های تولیدی‌اش شهرت دست یافته است.

جیم پرات بازیگر: جیم پرات یکی از مهندسان صدا و تکنیسین‌های صدا معروف در صنعت موسیقی است. او به عنوان یکی از افراد کلیدی در پشت صدای اجراهای موسیقی و ضبط آلبوم‌های مشهور شناخته می‌شود. پرات به تجربه و تخصصش در تنظیم و میکس صداها و ضبط موسیقی‌های متنوع در این صنعت مشهور است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.