دانلود سریال شکارچیان شگفت‌‌انگیز The Uncanny Counter ✔️ زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی
سال انتشار
2020–2023
مدت زمان
N/A
زبان
بازیگران

کارمندان نودل‌فروشی در روز و شکارچیان شیاطین در شب، شمارنده‌ها از توانایی‌های ویژه‌ای برای تعقیب ارواح بدخواه که انسان‌ها را شکار می‌کنند استفاده می‌کنند.

توضیحات فیلم

دانلود سریال کره ای شکارچیان شگفت‌‌انگیز The Uncanny Counter فصل اول با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال The Uncanny Counter “شکارچیان شگفت‌‌انگیز” فصل 1 رایگان با دوبله فارسی

دانلود فصل اول 1 سریال شکارچیان شگفت‌‌انگیز با دوبله و پخش آنلاین از فیلم کده

دانلود سریال خارجی جدید شکارچیان شگفت‌‌انگیز The Uncanny Counter با حجم کم کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود سریال اکشن شکارچیان شگفت‌‌انگیز The Uncanny Counter فصل اول با کیفیت عالی و تماشای آنلاین


درباره سریال:

سریال The Uncanny Counter به فارسی شکارچیان شگفت‌‌انگیز سریالی در ژانر اکشن, فانتزی, ترسناک محصول کشور کره جنوبی میباشد در این سریال بازیگرانی چون Byeong-gyu Jo, Joon-Sang Yoo, Se-Jeong Kim و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار سریال در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید.

خلاصه داستان:

کارمندان نودل‌فروشی در روز و شکارچیان شیاطین در شب، شمارنده‌ها از توانایی‌های ویژه‌ای برای تعقیب ارواح بدخواه که انسان‌ها را شکار می‌کنند استفاده می‌کنند.

بازیگران سریال:

بیونگ-گیو جو (Byeong-gyu Jo)، جون-سانگ یو (Joon-Sang Yoo)، سه-جونگ کیم (Se-Jeong Kim)

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

بیونگ-گیو جو بازیگر: بیونگ-گیو جو یک بازیگر اهل کره جنوبی است که به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی مانند “SKY Castle” و “The Uncanny Counter” شناخته می‌شود. او توانسته است با بازی‌های پرطرفدار خود در دنیای سینما و تلویزیون درخشش خود را اثبات کند.

جون-سانگ یو بازیگر: جون-سانگ یو یک بازیگر، خواننده و مدل اهل کره جنوبی است. او به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی مانند “Winter Sonata” و “Secret Garden” شناخته می‌شود. همچنین به عنوان یک خواننده موفق و درخشان نیز شناخته می‌شود.

سه-جونگ کیم بازیگر: سه-جونگ کیم یک بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او به خاطر بازی در سریال‌های تلویزیونی مانند “School 2017” و “I Wanna Hear Your Song” شناخته می‌شود. او همچنین عضو گروه موسیقی Gugudan بوده و توانسته است در دو حوزه با موفقیت فعالیت کند.

تریلر
جوایز
1 برد

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.