دانلود مستند سریالی پادشاهان درد Kings of Pain ✔️ دوبله فارسی

دوبله فارسی
سال انتشار
کشور
مدت زمان
40 دقیقه
زبان
بازیگران

دو مرد نترس که توسط خطرناک ترین حیوانات جهان نیش می زنند و گزیده می شوند تا راهنمای نهایی برای اندازه گیری درد ایجاد کنند.

لینک های دانلود (دوبله فارسی)

توضیحات فیلم

دانلود مستند سریالی پادشاهان درد Kings of Pain فصل اول با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال Kings of Pain “پادشاهان درد” فصل 1 رایگان با دوبله فارسی

دانلود فصل اول 1 سریال پادشاهان درد با دوبله و پخش آنلاین از فیلم کده

دانلود سریال خارجی جدید پادشاهان درد Kings of Pain با حجم کم کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود سریال مستند پادشاهان درد فصل اول با کیفیت عالی و تماشای آنلاین


درباره سریال:

سریال Kings of Pain به فارسی پادشاهان درد 1 سریالی در ژانر مستند, واقع‌نما که محصول کشور آمریکا میباشد همچنین در این سریال بازیگرانی چون Adam Thorn, Robert Alleva, Jim Pratt و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار سریال در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید.

خلاصه داستان:

دو مرد نترس که توسط خطرناک ترین حیوانات جهان نیش می زنند و گزیده می شوند تا راهنمای نهایی برای اندازه گیری درد ایجاد کنند.

بازیگران سریال:

آدام تورن (Adam Thorn)، رابرت آلوا (Robert Alleva)، جیم پرات (Jim Pratt)

بیوگرافی بازیگران و سازندگان سریال:

آدام تورن بازیگر: آدام تورن یک موسیقی‌دان و آهنگساز معروف است. او به عنوان یکی از آهنگسازان برجسته در صنعت موسیقی شناخته می‌شود و آثار موسیقی متن برای فیلم‌ها و سریال‌های معروفی مانند “بازی تاج و تخت” خلق کرده است. تورن با مهارت در ایجاد موسیقی‌های جذاب و جذاب برای صحنه‌های مختلف سینما شناخته می‌شود.

رابرت آلوا بازیگر: رابرت آلوا یک تهیه‌کننده و مدیر تولید مشهور در صنعت سینما و تلویزیون است. او به عنوان یک متخصص در مدیریت تولید فیلم‌ها و سریال‌های موفق شناخته می‌شود. آلوا در تولید انواع فیلم‌ها از جمله اکشن، درام و کمدی دستی داشته و به تجربیات و مهارت‌های تولیدی‌اش شهرت دست یافته است.

جیم پرات بازیگر: جیم پرات یکی از مهندسان صدا و تکنیسین‌های صدا معروف در صنعت موسیقی است. او به عنوان یکی از افراد کلیدی در پشت صدای اجراهای موسیقی و ضبط آلبوم‌های مشهور شناخته می‌شود. پرات به تجربه و تخصصش در تنظیم و میکس صداها و ضبط موسیقی‌های متنوع در این صنعت مشهور است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.