دانلود سریال بهشت تبهکاران { سریال بهشت تبهکاران } ✔️ قسمت 1 اول تا 2 دوم

ژانر
درام , تاریخی و خانوادگی
سال انتشار
کشور
زبان

روایت تاریخی سال 1329 که احمد دهقان نماینده مجلس و روزنامه‌نگار که توسط حسن جعفری در تهران به قتل رسید و رویدادهای قبل از ملی شدن صنعت نفت را ....

توضیحات فیلم

دانلود سریال بهشت تبهکاران رایگان قسمت 1 اول تا 2 دوم کامل با لینک مستقیم

سریال بهشت تبهکاران با بازی  امیرحسین آرمان و رضا یزدانی

دانلود رایگان سریال بهشت تبهکاران تمامی قسمت ها بدون سانسور از فیلم کده

دانلود سریال جدید بهشت تبهکاران با کیفیت بالا ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود سریال ایرانی بهشت تبهکاران با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره سریال:

سریال بهشت تبهکاران محصول کشور ایران که کارگردانی مسعود جعفری جوزانی برعهده دارد این سریال در ژانر تاریخی خانوادگی میباشد. در این سریال هنرمندانی چون امیرحسین آرمان , رضا یزدانی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار در شبکه نمایش خانگی در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه سریال:

روایت تاریخی سال 1329 که احمد دهقان نماینده مجلس و روزنامه‌نگار که توسط حسن جعفری در تهران به قتل رسید و رویدادهای قبل از ملی شدن صنعت نفت را ….

اخبار سریال:

  •  مجوز ساخت از ساترا گرفت.

زمان پخش سریال بهشت تبهکاران

بهار 1402

بازیگران سریال:

 امیرحسین آرمان , رضا یزدانی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

مسعود جعفری جوزانی کارگردان: مسعود جعفری‌جوزانی کارگردان، نویسنده و فیلمساز ایرانی که زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۲۷ در ملایر است. درک کارشناسی ارشد فیلم‌سازی را از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو دارد.

 امیرحسین آرمان بازیگر: امیرحسین آرمان بازیگر و خواننده ایرانی که زادهٔ ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران است. فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی اولین فیلم او بود که در ان ایفای نقش داشت. همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … از جمله دیگر اثار او هستند.

رضا یزدانی بازیگر: رضا یزدانی خواننده، نوازندهٔ گیتار، آهنگساز و بازیگر ایرانی که زادهٔ ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران است. از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در عرصه هنری شروع کرد. اولین آلبوم خود را به نام «شهر دل» در سال ۱۳۸۰ پخش کرد.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.