دانلود فیلم 68 { فیلم شصت و هشت } حامد آهنگی

سال انتشار
کشور
زبان

 امید که بعد از 40 سالگی، هنوز کار درست و حسابی ندارد و برای پیشرفت وارد فضای جدیدی در منطقه بالا شهر می شود که موقعیت های متفاوتی برایش رقم می خورد.

توضیحات فیلم

دانلود فیلم 68 رایگان با بازی حامد آهنگی

فیلم 68 محمد متین اوجانی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی 68 با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید 68 با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی 68 با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم 68 محصول کشور ایران به کارگردانی محمد متین اوجانی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون مهران رجبی , حامد آهنگی , سیاوش چراغی پور , فرخنده فرمانی زاده , مجید شهریاری , علی کاظمی , حشمت آرمیده , جابر وثوق و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

امید که بعد از 40 سالگی، هنوز کار درست و حسابی ندارد و برای پیشرفت وارد فضای جدیدی در منطقه بالا شهر می شود که موقعیت های متفاوتی برایش رقم می خورد.

اخبار فیلم:

  • وارد مرحله تدوین شده است.

بازیگران فیلم:

مهران رجبی , حامد آهنگی , سیاوش چراغی پور , فرخنده فرمانی زاده , مجید شهریاری , علی کاظمی , حشمت آرمیده , جابر وثوق

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

متین اوجانی کارگردان: محمد متین اوجانی کارگردان ایرانی است. از مهم ترین اثاری که او را به شهرت رساند فیلم اتوبوس شب در سال 1385 است.

حامد آهنگی بازیگر: حامد آهنگی مقدم استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان ایرانی که زاده ۱۷ تیر ۱۳۵۸ بندر انزلی است. کار حرفه ای او در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران شروع شد. در سال 1395 اجرا در برنامه خندوانه بیشتر شناخته شد و به شهرت رساند.

مهران رجبی بازیگر: مهران رجبی بازیگر ایرانی زادهٔ ۱۲ دی ۱۳۴۰ است. دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس را تحصیل کرده است. بازی در کودک و سرباز (۱۳۷۸) – مجموعه تلویزیونی بچه‌های مدرسه همت – کودک و سرباز و… از جمله اثاری هستند که در انها حضور داشته است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.