دانلود رایگان فیلم کروکودیل { فیلم کروکودیل رایگان شد } ✔️

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

این فیلم فضایی حادثه ای دارد ودرباره چند جوان است که می خواهند ازمسیری سریع اما پرخطر ره صد ساله را یک شبه طی کنند اما این سفر پر حادثه در زمان به کام آنها چندان خوشایند نیست و....

لینک های دانلود فیلم کروکودیل
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم کروکودیل کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم کروکودیل رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی کروکودیل رایگان با بازی رضا یزدانی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی کروکودیل با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم کروکودیل محصول کشور ایران به کارگردانی مسعود تکاور میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی، درام میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون رضا یزدانی، الهه حصاری، اندیشه فولادوند، کوروش تهامی، حسین مهری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

این فیلم فضایی حادثه ای دارد ودرباره چند جوان است که می خواهند ازمسیری سریع اما پرخطر ره صد ساله را یک شبه طی کنند اما این سفر پر حادثه در زمان به کام آنها چندان خوشایند نیست و….
عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: مسعود تکاور

تهیه کننده: عزت الله جامعی ندوشن

مدیرفیلمبرداری: مرتضی غفوری | صداگذار: محمدمهدی جواهرزاده | تدوین: مسعود تکاور | موسیقی: ستار ‌اورکی

بازیگران فیلم:

رضا یزدانی , الهه حصاری , اندیشه فولادوند , کوروش تهامی , حسین مهری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

مسعود تکاور کارگردان: مسعود تکاور هنرمند ایرانی فعال در عرصه های کارگردانی، بازیگری و نویسندگی سینما و تلویزیون است که در آثاری همچون سریال تلویزیونی «رهایی»، سریال تلویزیونی «خط شکن» و فیلم سینمایی «بالن» حضور داشته است.

رضا یزدانی بازیگر: رضا یزدانی هنرمند اهل ایران متولد سال 1352 در شهر تهران و فعال در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی، نوازندگی و بازیگری است. پدرش دکتر حسن یزدانی است. وی فعالیت موسیقی را از زمان نوجوانی آغاز کرد و یکی از شاگردان استاد اعرابی بوده است. رضا یزدانی گیتار و گیتار الکتریک نیز می نوازد.

حسین مهری بازیگر: حسین مهری هنرمند ایرانی متولد سال 1363 و فعال در زمینه بازیگری است. وی تاکنون در مجموعهٔ‌های همه چیز آنجاست، نابرده رنج و زیر هشت نیز بازی کرده است و درسریال زمانه بیشتر در رسانه‌ها نمایان شد. حسین مهری که سابقهٔ هجده‌ساله در زمینه تئاتر دارد در سریال زیر هشت به شهرت رسید و نقطه اوج موفقیت‌اش نقش سینا درسریال زمانه بود.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.