دانلود فیلم پول پارتی { فیلم پول و پارتی } بهرام افشاری و ساعد سهیلی

ژانر
کشور
زبان
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود فیلم پول پارتی رایگان با بازی بهرام افشاری و ساعد سهیلی

فیلم پول و پارتی سعید سهیلی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی پول و پارتی با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید پول پارتی با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی پول پارتی با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم پول و پارتی محصول کشور ایران به کارگردانی سعید سهیلی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون بهرام افشاری , سینا مهراد , ساعد سهیلی , نعیمه نظام دوست و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

اخبار فیلم:

  • سعید سهیلی کارگردان کمدی ساز سینما ایران که سابقه ساخت سه گانه گشت ارشاد را در کارنامه خود دارد این روز ها در حال ساخت فیلم جدیدش با نام “پول پارتی” هست
  • برای نقش های اصلی این کار با پژمان جمشیدی و پسرش ساعد سهیلی به توافق رسیده است تا دومین همکاری این دو بازیگر بعد از پنجاه کیلو آلبالو در این فیلم به شکل جدی تر شکل بگیرد.
  • فیلم پول پارتی چند روز میباشد که در تهران جلوی دوربین رفته است و با ادامه فیلمبرداری بازیگران جدیدی به آن اضافه خواهند شد.
  • پژمان جمشیدی به جمع بازیگران پیوست.

بازیگران فیلم:

بهرام افشاری , سینا مهراد , ساعد سهیلی , نعیمه نظام دوست

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

سعید سهیلی کارگردان: سعید سهیلی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس  ایرانی زاده ۱۳۳۸ در تربت حیدریه است. گشت ارشاد ۳ – ژن خوک – گشت ارشاد ۲ – کلاشینکف – ازدواج در وقت اضافه – تارا و تب توت فرنگی و… از جمله اثاری هستند که کارگردانی و نویسندگی انها را برعهده داشته است.

بهرام افشاری بازیگر: بهرام افشاری بازگیر ایرانی متولد ۶ خرداد ۱۳۶۶ است. برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشن حافظ برای مجموعه تلویزیونی پایتخت ۵ و نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان برای فیلم کارگر ساده نیازمندیم شده است.

سینا مهراد بازیگر: سینا مهراد بازیگران ایرانی زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران است. فرزند سعید سهیلی کارگردان ایرانی و برادرش ساعد سهیلی بازیگر است. در مجموعه های تلویزیونی پدر – سایه‌بان – پرده نشین – پنجره و… حضور داشته است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.