دانلود رایگان فیلم پدربزرگ { فیلم پدربزرگ رایگان شد } ✔️

ژانر
سال انتشار
۱۳۶۵
کشور
زبان
کارگردان

حسين عطاردي با همسرش، فخري و پسرش، در خانه ي قديمي پدر زندگي مي كند. او و همسرش كارمند بانك اند. فخري با تهيه ي وام مسكن به اصرار به حسين مي قبولاند كه خانه ي‌ پدري را بفروشند و در يك مجتمع آپارتماني، در حومه ي شهر ساكن شوند. پدربزرگ مخالف است. آن ها به منظور فروش خانه، پدربزرگ را….

لینک های دانلود فیلم پدربزرگ
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم پدربزرگ کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم پدربزرگ رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی پدربزرگ رایگان با بازی جمشید مشایخی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی پدربزرگ با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم پدربزرگ محصول کشور ایران به کارگردانی مجید قاری زاده میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون جمشید مشایخی ، جهانگیر الماسی ، آهو خردمند ، حسین کسبیان ، بهزاد رحیم خانی ، رامتین دانش ، مهری ودادیان ، خیراله تفرشی آزاد ، زهره امیری ، رضا بنفشه خواه ، فرشاد رحمانی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

حسین عطاردی با همسرش، فخری و پسرش، در خانه ی قدیمی پدر زندگی می کند. او و همسرش کارمند بانک اند. فخری با تهیه ی وام مسکن به اصرار به حسین می قبولاند که خانه ی‌ پدری را بفروشند و در یک مجتمع آپارتمانی، در حومه ی شهر ساکن شوند. پدربزرگ مخالف است. آن ها به منظور فروش خانه، پدربزرگ را….

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: مجید قاری زاده

مدیرفیلمبرداری: حسین جعفریان | طراح صحنه: محمد موفق | چهره پرداز: مصطفی کامیاب | تدوین: داوود یوسفیان | مدیرتولید: مقصود قائم | عکس: ناصر ابراهیمی | مدیر تدارکات: رضا آژیرنیان

بازیگران فیلم:

جمشید مشایخی ، جهانگیر الماسی ، آهو خردمند ، حسین کسبیان ، بهزاد رحیم خانی ، رامتین دانش ، مهری ودادیان ، خیراله تفرشی آزاد ، زهره امیری ، رضا بنفشه خواه ، فرشاد رحمانی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

مجید قاری زاده کارگردان: مجید قاری‌زادهاز هنرمندان ایرانی متولد سال 1334 در تهران است. وی فعالیت هنری خود را با عکاسی فیلم و عکاسی صنعتی شروع کرد. وی فعالیت در سینما را سال 1353 با عضویت در سینمای آزاد تهران و ساخت فیلم 8 م. م «مکث» تجربه کرد.

جمشید مشایخی بازیگر: جمشید مشایخی از هنرمندان مشهور و محبوب ایرانی بود که در سال 1313 به دنیا آمد و در حرفه ی بازیگری فعالیت میکرد. وی برگزیدهٔ ششمین دورهٔ همایش چهره‌های ماندگار و دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود و یکی از تماشاخانه‌های تئاتر خاوران تهران به نام اوست. سرانجام وی در سال 1398 از دنیا رفت.

حسین کسبیان بازیگر: حسین کسبیان هنرمند ایرانی متولد سال 1312 است که از سال 1331 فعالیت‌های تئاتری و ادبی خود را شروع کرده است. و یک سال بعد وارد هنرستان هنرپیشگی شد. وی در سال 1337 با عنوان رئیس دبیرخانه موزه‌های وزارت فرهنگ و هنر استخدام شد و دو سال بعد که گروه هنر ملی به سرپرستی عباس جوانمرد تأسیس شد جزو هیئت مدیره آن گروه بود.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.