دانلود فیلم وزن بودن { فیلم وزن بودن } فرهاد اصلانی ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود فیلم وزن بودن رایگان با بازی فرهاد اصلانی

فیلم وزن بودن اصغر نعیمى رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی وزن بودن با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید وزن بودن با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی وزن بودن با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم وزن بودن محصول کشور ایران به کارگردانی اصغر نعیمی در ژانر خانوادگی بوده و در این فیلم بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها، فرهاد اصلانی،ستاره پسیانی،سیاوش چراغی و … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

 

اخبار فیلم:

 

بازیگران فیلم:

پانته آ پناهی، فرهاد اصلانی،ستاره پسیانی،سیاوش چراغی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

اصغر نعیمی کارگردان: اصغر نعیمی (متولد ۱۳۵۲ در تهران) نویسنده و کارگردان اهل ایران است. اصغر نعیمی از سال ۱۳۶۸ فعالیت مطبوعاتی خود را به عنوان نویسنده و منتقد در نشریات مختلف شروع کرد. او فعالیت خود را به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان با فیلمسازانی نظیر کیانوش عیاری و فریدون جیرانی ادامه داد.

فرهاد اصلانی بازیگر: فرهاد اصلانی (متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۰ برای بازی در زندگی خصوصی و خرس برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

پانته آ پناهی بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها (زاده ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه و انتخاب بازیگر اهل ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌ است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.