دانلود فیلم هوک { فیلم هوک } امیر جعفری

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

دو برادر ورزشکار بلوچ برای رسیدن به آرزوهای بلندپروازانه خود تلاش می‌ کنند..

توضیحات فیلم

دانلود فیلم هوک رایگان با بازی امیر جعفری

فیلم هوک حسین ریگی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی هوک با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید هوک با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی هوک با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم هوک محصول کشور ایران به کارگردانی حسین ریگی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون امیر جعفری, رویا تیموریان, محسن آشتیانی پور, سبحان رخشانی, امیرمهدی ژوله, علیرضا جعفری, آرزو تاج نیا, سعید رضایی کیا, علی اوسیوند, مهتاب ثروتی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

دو برادر ورزشکار بلوچ برای رسیدن به آرزوهای بلندپروازانه خود تلاش می‌ کنند..

اخبار فیلم:

  • این فیلم برای رسیدن به جشنواره فیلم فجر قرار است اماده شود.

بازیگران فیلم:

امیر جعفری, رویا تیموریان, محسن آشتیانی پور, سبحان رخشانی, امیرمهدی ژوله, علیرضا جعفری, آرزو تاج نیا, سعید رضایی کیا, علی اوسیوند, مهتاب ثروتی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

حسین ریگی کارگردان: متولد ۱۳۵۷ زاهدان که فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و پس از گذراندن این دوره همکاری خود را با انجمن سینمای جوانان ایران آغاز نمود و تاکنون توانسته بیش از 20 فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن کارگردانی کند.

امیر جعفری بازیگر: امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه و همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

امیرمهدی ژوله بازیگر: امیرمهدی ژوله (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۸) فیلم‌نامه‌نویس، هنرپیشه و روزنامه‌نگار ایرانی که از نویسندگان سریال‌ها و فیلم های کمدی نیز است. با استند آپ کمدی، محبوبیتش افزایش یافته و به عنوان هنرپیشه نیز وارد سینما و تلویزیون و شبکه‌های نمایش خانگی شد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.