دانلود فیلم هم دیدار { فیلم هم دیدار } نیکی کریمی

ژانر
خانوادگی - اجتماعی
سال انتشار
کشور
زبان
بازیگران
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود فیلم هم دیدار رایگان با بازی نیکی کریمی

فیلم هم دیدار مهدی نوروزیان رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی هم دیدار با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید هم دیدار با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی هم دیدار با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم هم دیدار محصول کشور ایران به کارگردانی مهدی نوروزیان میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون نیکی کریمی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

مشخص نیست

بازیگران فیلم:

نیکی کریمی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

مهدی نوروزیان کارگردان: مهدی نوروزیان کارگردان بریتانیایی ایرانی‌تبار می باشد. فیلم‌های لئو (۲۰۰۲) و کشتن جو (۱۹۹۹) از جمله فیلم هایی هستند که کارگردانی انها را برعهده داشته است.

نیکی کریمی بازیگر:بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی که زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰ است. جوایزی همچون جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم‌های ایرانی تورنتو برای بازی در فیلم آذر (کانادا، ۲۰۱۷) – تندیس کلوزآپ طلایی و لوح تقدیر جشنواره فیلم شید برای بازی در فیلم آذر (آمریکا، ۲۰۱۷) – تندیس کلوزآپ طلایی و لوح تقدیر جشنواره فیلم شید برای تهیه‌کنندگی فیلم آذر (آمریکا، ۲۰۱۷) – جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره براتیسلاوا برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت (اسلواکی، ۲۰۱۵ – جایزه بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی فیلم مانهایم-هایدلبرگ برای کارگردانی فیلم سوت پایان و… را کسب کرده است.

بازیگر:

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.