دانلود رایگان فیلم هفت سین { فیلم هفت سین رایگان شد } ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

روایت نویسنده ای است که شخصیت های نیمه تمام قصه هایش گاه و بی گاه به سراغش می آیند تا سرنوشتشان را مشخص کند…

لینک های دانلود فیلم هفت سین
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم هفت سین کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم هفت سین رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی هفت سین رایگان با بازی هومن برق نورد از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی هفت سین با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم هفت سین محصول کشور ایران به کارگردانی رضا حامدی خواه میباشد این فیلم در ژانر اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون هومن برق نورد، آشا محرابی، محمود جعفری، رویا میر علمی، حسین شمس و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

روایت نویسنده ای است که شخصیت های نیمه تمام قصه هایش گاه و بی گاه به سراغش می آیند تا سرنوشتشان را مشخص کند…

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: رضا حامدی خواه

تهیه کننده: مجید سرسنگی

مدیرفیلمبرداری: حسن پویا | طراح صحنه: بابک کریم طاری | صدابردار: کامران کیان ارثی | طراح گریم: سعید ملکان | تدوین: حمید قربانی | طراح لباس: آزاده قوام

بازیگران فیلم:

هومن برق نورد , آشا محرابی , محمود جعفری , رویا میر علمی , حسین شمس

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

رضا حامدی خواه کارگردان: رضا حامدی خواه از هنرمندان اهل ایران متولد سال 1366 و فعال عرصه های کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری است.حامدی خواه کارگردانی آثار بسیاری مانند فیلم های بی خوابی شیرین، پیله سرا، چکمه های استالین و دیوار کاه گلی و سریال های قند و نمک و ماه ریز را برعهده داشته است.

هومن برق نورد بازیگر: هومن برق نورد هنرمند مشهور ایرانی که سال 1374 با سریال ابووهیب بهلول وارد عرصه تلویزیون شد و نخستین بار با فیلم یک تکه نان در سال 1383 بازی در سینما را تجربه کرد از مهم‌ترین آثار وی نقش آفرینی در سریال ساختمان پزشکان در سال 1389 بود او سپس با دزد و پلیس در سال 1391 و سپس دودکش در سال 1392 به شهرت رسید.

آشا محرابی بازیگر: آشا محرابی هنرمند ایرانی متولد سال 1352در تهران است و فرزند اسماعیل محرابی بازیگر کهنه کار سینما میباشد. وی دانش آموخته دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دارای مدرک فوق لیسانس در رشته روابط بین‌الملل است. آشا محرابی ازدواج کرده و چند سالیست که متاهل می باشد.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.