دانلود رایگان فیلم هر چی خدا بخواد { فیلم هر چی خدا بخواد رایگان شد } ✔️

ژانر
کمدی - خانوادگی
سال انتشار
۱۳۸۹
کشور
زبان
کارگردان

به ونداد طاهری اطلاع می دهند که پدرش در جزیره کیش فوت کرده است. همزمان به پارمیدا نصیری هم اطلاع می دهند که مادرش در جزیره کیش دچار سانحه می‌شود جایی که ونداد طاهری و پارمیدا نصیری همزمان باهم برای سوار شدن به هواپیماهای کیش به کانتر می‌رسند...

لینک های دانلود فیلم هر چی خدا بخواد
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم هر چی خدا بخواد  کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم هر چی خدا بخواد  رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی هر چی خدا بخواد رایگان با بازی پوریا پورسرخ از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی هر چی خدا بخواد با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم هر چی خدا بخواد  محصول کشور ایران به کارگردانی نوید میهن دوست  میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران , بهاره رهنما , حامد کمیلی , سعید آقاخانی , ارژنگ امیرفضلی , پوریا پور سرخ , ترانه علیدوستی , بهنوش بختیاری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

به ونداد طاهری اطلاع می دهند که پدرش در جزیره کیش فوت کرده است. همزمان به پارمیدا نصیری هم اطلاع می دهند که مادرش در جزیره کیش دچار سانحه می‌شود جایی که ونداد طاهری و پارمیدا نصیری همزمان باهم برای سوار شدن به هواپیماهای کیش به کانتر می‌رسند…….

عوامل فیلم:

کارگردان: نوید میهن دوست

تهیه کننده و نویسنده: پرویز شهبازی

مدیرفیلمبرداری: مهدی جعفری  | صدابردار: منصور شهبازی | طراح گریم: مهدیه اعرابی  | موسیقی: ستار ‌اورکی |

بازیگران فیلم:

رضا عطاران , بهاره رهنما , حامد کمیلی , سعید آقاخانی , ارژنگ امیرفضلی , پوریا پور سرخ , ترانه علیدوستی , بهنوش بختیاری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

نوید میهن دوست  کارگردان: متولد ۱۳۵۱ در نوشهر که کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون و در سال ۹۸ توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد و حدود دوماه  در بازداشت بود . وی دارای کاردانی شیمی در دانشگاه صنعتی شریف است.

پوریا پورسرخ بازیگر: زاده ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نامزد دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای بازی در سریال کیمیا شده است.

ترانه علیدوست بازیگر: زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲ که در فیلم های فیلم سازان برجسته ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم مسیحی بازی کرده و فیلم کرده و جوایز گوناگونی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس را دریافت کرده است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.