دانلود رایگان فیلم نزدیک تر { فیلم نزدیک تر رایگان شد } ✔️

سال انتشار
۱۳۹۵
کشور
زبان
کارگردان

قصه ی یک خانواده است که بعد از مدت‌ها دوباره دور هم جمع می‌شوند…

لینک های دانلود فیلم نزدیک تر
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم نزدیک تر کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم نزدیک تر رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی نزدیک تر رایگان با بازی پارسا پیروزفر از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی نزدیک تر با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم نزدیکتر محصول کشور ایران به کارگردانی مصطفی احمدی میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، محمد بحرانی، شیرین یزدانبخش، فراز مدیری، ستاره اسکندری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

قصه ی یک خانواده است که بعد از مدت‌ها دوباره دور هم جمع می‌شوند…
عوامل فیلم:

کارگردان: مصطفی احمدی

تهیه کننده: سید محسن جاهد، رویا شریف

نویسنده: بهرام توکلی، هستی بشروتنی | مدیرفیلمبرداری: بهرام بدخشانی | طراح صحنه و لباس: آتوسا ‌قلمفرسایی | صدابردار: امین میرشکاری | طراح گریم: سعید ‌ملکان | دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مریم ‌نراقی | عکاس: عبدالرضا نیکو

بازیگران فیلم:

صابر ابر , پگاه آهنگرانی , پارسا پیروزفر , نازنین فراهانی , محمد بحرانی , شیرین یزدانبخش , فراز مدیری , ستاره اسکندری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

مصطفی احمدی کارگردان: مصطفی احمدی از هنرمندان اهل ایران است که در زمینه کارگردانی و نویسندگی فعالیت میکند. وی فعالیت سینمایی خود را با دستیاری کارگردان در فیلم آهنگ پنهان به کارگردانی ایرج کریمی آغاز کرد.

پارسا پیروزفر بازیگر: پارسا پیروزفر از هنرمندان اهل ایران است که در سال 1351 در تهران متولد شده و در زمینه های بازیگری، کارگردانی و مدرسی تئاتر، مترجمی، نمایشنامه‌ نویسی و نقاشی فعالیت میکند. وی از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرد. او دارای مدرک لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری در آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان است.

نازنین فراهانی بازیگر: نازنین فراهانی از هنرمندان اهل ایران است که در سال 1352 در تهران متولد شده و در زمینه بازیگری سینما فعالیت میکند. وی دانش آموخته رشته‎ی روزنامه‌نگاری از دانشگاه “علامه طباطبایی” است. وی در سال (1378) با بازی در فیلم «زیر پوست شهر» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد، وارد عرصه‎ی سینما شد و توانایی خود را در یک قسمت از سری دوم مجموعه‌ی «داستان یک شهر» به رخ کشید.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.