دانلود رایگان فیلم ملبورن { فیلم ملبورن رایگان شد } ✔️

سال انتشار
۱۳۹۵
کشور
زبان
کارگردان

فیلم ملبورن، درامی معمایی ست دربارهٔ زوجی جوان که در آستانه سفر به خارج از کشور ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می‌شوند…

لینک های دانلود فیلم ملبورن
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم ملبورن کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ملبورن رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی ملبورن رایگان با بازی پیمان معادی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی ملبورن با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم ملبورن محصول کشور ایران به کارگردانی نیما جاویدی میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون مانی حقیقی، نگار جواهریان، الهام کردا، ویدا جوان، مارتین شمعون پور، شیرین یزدان بخش، روشنک گرامی ،پیمان معادی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

فیلم ملبورن، درامی معمایی ست دربارهٔ زوجی جوان که در آستانه سفر به خارج از کشور ناخواسته درگیر ماجرایی پیچیده می‌شوند…
عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

مدیرفیلمبرداری: هومن ‌بهمنش | طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم | صدابردار: وحید مقدسی | طراح گریم: سودابه خسروی | دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی مردانه | عکاس: مهدی دلخواسته

بازیگران فیلم:

مانی حقیقی , نگار جواهریان , الهام کردا , ویدا جوان , مارتین شمعون پور , شیرین یزدان بخش , روشنک گرامی , پیمان معادی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

نیما جاویدی کارگردان: نیما جاویدی از هنرمندان اهل ایران متولد سال 1358 در بجنورد است که در زمینه های فیلمنامه‌ نویسی و کارگردانی سینما فعالیت میکند و از سال 1392 فعالیت خود را شروع کرد. او فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک است و فعالیت‌ های سینمایی خود را از سال 1378 با ساخت فیلم‌ های کوتاه و مستند شروع کرد.

پیمان معادی بازیگر: پیمان معادی از هنرمندان اهل ایران متولد سال 1349 در نیویورک و فعال در زمینه های بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی است. وی برای ایفای نقش در فیلم‌های دربارهٔ الی و جدایی نادر از سیمین ساختهٔ اصغر فرهادی شناخته شد. او برای جدایی نادر از سیمین جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین 2011 را دریافت کرد.

روشنک گرامی بازیگر: روشنک گرامی از هنرمندان اهل ایران متولد سال 1362 در تهران است که در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت میکند. او دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است. وی علاوه بر بازیگر در نوازندگی تار، ساکسیفون، عود و پیانو مهارت دارد و همچنین طراحی لباس نیز انجام میدهد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.