دانلود فیلم مرده خور { فیلم مرده خور } سام درخشانی

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود فیلم مرده خور رایگان با بازی سام درخشانی

فیلم مرده خور صادق صادق دقیقی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی مرده خور با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید مرده خور با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی مرده خور با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم مرده خور محصول کشور ایران به کارگردانی صادق صادق دقیقی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون جمشید هاشم ‌پور، جواد پولادی، سیمون سیمونیان، فرحانه سبحانی، ارسلان قاسمی، پرهام دلدار،  ساغر افشار، لادن مستوفی، لیندا کیانی، احمد مهران فر، سام درخشانی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

 

اخبار فیلم:

بازیگران فیلم:

جمشید هاشم ‌پور، جواد پولادی، سیمون سیمونیان، فرحانه سبحانی، ارسلان قاسمی، پرهام دلدار،  ساغر افشار، لادن مستوفی، لیندا کیانی، احمد مهران فر، سام درخشانی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

حسین ریگی کارگردان: متولد ۱۳۵۷ زاهدان که فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و پس از گذراندن این دوره همکاری خود را با انجمن سینمای جوانان ایران آغاز نمود و تاکنون توانسته بیش از 20 فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن کارگردانی کند.

سام درخشانی بازیگر: سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

ارسلان قاسمی بازیگر:ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴) در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده است او فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است که در ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می‌کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

 

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.