دانلود رایگان فیلم لاتاری { فیلم لاتاری رایگان شد } ✔️

سال انتشار
کشور
زبان

این فیلم به موضوع قاچاق زنان به کشورهای عربی می پردازد.

لینک های دانلود فیلم لاتاری
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم لاتاری کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم لاتاری رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی لاتاری رایگان با بازی حمید ‌فرخ ‌نژاد از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی لاتاری با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم لاتاری محصول کشور ایران به کارگردانی محمدحسین مهدویان میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون ساعد ‌سهیلی ، حمید ‌فرخ ‌نژاد، هادی ‌حجازی‌ فر، نادر ‌سلیمانی، مهدی ‌زمین ‌پرداز، علیرضا ‌استادی، جواد ‌عزتی، زیبا ‌کرمعلی، مهسا ‌باقری، حمیدرضا ‌هدایتی، بهزاد فروتن، امیرحسین هاشمی، غلامرضا شهبازی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

این فیلم به موضوع قاچاق زنان به کشورهای عربی می پردازد.

عوامل فیلم:

  • مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • برنامه ریز: محمدرضا کشمیری
  • دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول
  • دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح
  • جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • جانشین تولید: مسعود زمانی
  • مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی
  • جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل

بازیگران فیلم:

ساعد ‌سهیلی، حمید ‌فرخ ‌نژاد، هادی ‌حجازی‌فر، نادر ‌سلیمانی، مهدی ‌زمین ‌پرداز، علیرضا ‌استادی، جواد ‌عزتی، زیبا ‌کرمعلی، مهسا ‌باقری، حمیدرضا ‌هدایتی، بهزاد فروتن، امیرحسین هاشمی، غلامرضا شهبازی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

محمدحسین مهدویان کارگردان: مهرشاد کارخانی زاده ۱۳۴۳ در تهران است. وی فعالیت هنری خود را با عکاسی مستند و اجتماعی از سال ۱۳۶۲ با امیر نادری «فیلمساز» و چگونه دیدن در عکاسی و سینما را از او آموخت و عکس‌هایش در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی شرکت کرد. فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۰ با عکاسی فیلم «هور در آتش» آغاز کرد و برای همین فیلم جایزه سیمرغ بلورین بهترین عکس را از دوازدهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

حمید ‌فرخ ‌نژاد بازیگر: وی تحصیل‌کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ‌نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم در کوچه‌های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد.

علیرضا ‌استادی بازیگر:علیرضا استادی (زاده ۷ آبان ۱۳۵۲-شهر ری) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ مشغول به فعالیت در آثار مختلف فیلم، تلویزیون و تئاتر بوده و برای مجموعهٔ تلویزیونی آرماندو (۱۳۹۷) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر کمدی مرد از نوزدهمین جشن حافظ شد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.