دانلود رایگان فیلم فروشنده { فیلم فروشنده رایگان شد } ✔️

سال انتشار
کشور
زبان

یک فروشنده ایرانی که ناخواسته وارد یک اتفاق خیلی پیچیده می‌شود و فروشنده دیگر آرتور میلر که روی صحنه تئاتر اجرا می‌شود و این قصه این دو فروشنده آینه وار بر هم تاثیر دارند. 

باکس دانلود

لینک های دانلود فیلم فروشنده
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم فروشنده کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم فروشنده رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی فروشنده رایگان با بازی شهاب حسینی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی فروشنده با کیفیت عالی ۴۸۰ و 720 و 1080


درباره فیلم:

فیلم فروشنده محصول کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی انجام گردیده است. این فیلم در ژانر خانوادگی و درام میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی،ترانه علیدوستی، بابک کریمى ، مینا ساداتی و … حضور دارند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

یک فروشنده ایرانی که ناخواسته وارد یک اتفاق خیلی پیچیده می‌شود و فروشنده دیگر آرتور میلر که روی صحنه تئاتر اجرا می‌شود و این قصه این دو فروشنده آینه وار بر هم تاثیر دارند.

عوامل فیلم:

کارگردان: اصغر فرهادی

نویسندگان: اصغر فرهادی

تدوین: هایده صفی یاری، مدیر تولید: حسن مصطفوی، صدابرداران: زنده یاد یدالله نجفی و حسین بشاش، فیلمبردار: پیمان شادمانفر، تدوین صدا: رضا نریمی‌ زاده و…

بازیگران فیلم:

شهاب حسینی،ترانه علیدوستی، بابک کریمى ، مینا ساداتی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

اصغر فرهادی کارگردان: اصغر فرهادی (زادهٔ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱) کارگردان فیلم، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم ایرانی است. او فعالیتش را به‌عنوان یکی از فیلم‌نامه‌نویسان ارتفاع پست (۱۳۸۰) ساختۀ ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز کرد.

شهاب حسینی بازیگر: سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است.او در سال ۱۳۹۸ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را کسب کرد. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

ترانه علیدوستی بازیگر: ترانه علیدوستی (زادهٔ ۲۲ دی ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده و جوایز گوناگونی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌ است.

 

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.