دانلود فیلم عامه پسند { فیلم عامه پسند } کامل و با لینک مستقیم و بدون سانسور

ژانر
خانوادگی - اجتماعی
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

فیلم روایتگر داستان زنی‌ست که تصمیم می‌گیرد پس از سال‌ها زندگی مشترک همسرش را ترک کند و در شهر کوچکی ساکن شود. این تصمیم چالش‌های تازه‌ای را وارد‌ زندگی زن می‌کند.

توضیحات فیلم

دانلود فیلم عامه پسند رایگان کامل و با لینک مستقیم و بدون سانسور

دانلود رایگان فیلم عامه پسند باران کوثری کامل با حجم کم

دانلود فیلم ایرانی عامه پسند با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید عامه پسند با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی عامه پسند با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم عامه پسند محصول کشور ایران به کارگردانی سهیل بیرقی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون هوتن شکیبا، باران کوثری، فاطمه معتمدآریا و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

فیلم روایتگر داستان زنی‌ست که تصمیم می‌گیرد پس از سال‌ها زندگی مشترک همسرش را ترک کند و در شهر کوچکی ساکن شود. این تصمیم چالش‌های تازه‌ای را وارد‌ زندگی زن می‌کند.

اخبار فیلم:

  • اکران فیلم عامه پسند در سینماهای سراسر کشور آغاز شد

بازیگران فیلم:

هوتن شکیبا، باران کوثری، فاطمه معتمدآریا

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

سهیل بیرقی کارگردان: سهیل بیرقی (زاده ۲۴ مهر ۱۳۶۵ – شهرضا) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اهل ایران است. فیلم‌های من، عرق سرد و عامه‌پسند ساخته‌های این کارگردان جوان هستند.

هوتن شکیبا بازیگر: هوتن شکیبا، ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران متولد شد و در سنندج بزرگ شد.او کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است.

باران کوثری بازیگر: وی در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود. پس از دو سال ممنوع‌الفعالیت بودن در سال ۱۳۹۲ در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.