دانلود فیلم شب طلایی { فیلم شب طلایی } کامل با لینک مستقیم

سال انتشار
کشور
زبان

در خانه مادربزرگ همه خانواده دور هم جمع شده اند تا جشن تولدی برای مادربزرگ بگیرند همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته ....

توضیحات فیلم

دانلود فیلم شب طلایی رایگان کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم شب طلایی با ترافیک نیم بهاء با حجم کم

دانلود فیلم ایرانی شب طلایی با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید شب طلایی با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی شب طلایی با کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم سینمایی شب طلایی محصول کشور ایران به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا میباشد این فیلم در ژانر درام و اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون حسن معجونی , مریم سعادت , مسعود کرامتی , یکتا ناصر , مسعود کرامتی , بهناز جعفری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

در خانه مادربزرگ همه خانواده دور هم جمع شده اند تا جشن تولدی برای مادربزرگ بگیرند همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه داماد خانواده که به دلیل سفر در این مهمانی حضور نداشته ….

بازیگران فیلم:

حسن معجونی , مریم سعادت , مسعود کرامتی , یکتا ناصر , مسعود کرامتی , بهناز جعفری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان: یوسف حاتمی کیا متولد 1370 کارگران سینما و تلوزیون میباشد فیلمنامه نویس تهیه کننده و کارگردان ایرانی و فرزند ابراهیم حاتمی کیا فیلمساز نامدار دفاع مقدس است یوسف حاتمی کیا دانش آموخته سینما با گرایش تدوین از دانشکده سینما و تئاتر است.

مریم سعادت بازیگر: مریم سعادت متولد سال 1337 در تهران است او فارغ التحصیل تئاتر عروسکی است سعادت تنها بازیگر نیست در چند فیلم مشاور کارگردان عروسک گردان گوینده عروسکی و مجری نیز بوده است .

مسعود کرامتی بازیگر: مسعود کرامتی متولد 9 مرداد 1335 در تهران می باشد کرامتی در عرصه صداپیشگی نیز مشغول فعالیت است نخستین تجربه صداپیشگی مسعود به گلنار در سال 1365 اختصاص دارد کرامتی سال 1371 مؤسسه سینمایی کارنامک را تأسیس کرد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.