دانلود رایگان فیلم شاخ به شاخ { فیلم شاخ به شاخ رایگان شد } ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

فرهاد اصلانی بعد از آزاد شدن از کمپ ترک اعتیاد و بازگشت به خانه به دنیال جاسازهایی میگردد که قبل از رفتن به کمپ مواد جاسازی کرده بود که در پی این کنکاش..

لینک های دانلود فیلم شاخ به شاخ
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم شاخ به شاخ کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم شاخ به شاخ رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی شاخ به شاخ رایگان با بازی فرهاد اصلانی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی شاخ به شاخ با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم شاخ به شاخ محصول کشور ایران به کارگردانی سعید آقاخانی میباشد این فیلم در ژانر اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، شهره سلطانی، محسن قاضی مرادی، عزت الله مهرآوران و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

فرهاد اصلانی بعد از آزاد شدن از کمپ ترک اعتیاد و بازگشت به خانه به دنیال جاسازهایی میگردد که قبل از رفتن به کمپ مواد جاسازی کرده بود که در پی این کنکاش..
عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: سعید آقاخانی | تهیه کننده: بهادر اسدی | موسیقی: رضا خسرو

بازیگران فیلم:

فرهاد اصلانی , شهره سلطانی , محسن قاضی مرادی , عزت الله مهرآوران

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

سعید آقاخانی کارگردان: سعید آقاخانی از هنرمندان مشهور اهل ایران است که در سال 1350 در بیجار متولد شده است و در زمینه های بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی فعالیت میکند. وی دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. نخستین تجربه کارگردانی آقاخانی در سال 1388 و سریال عید امسال است و پس از استقبال مخاطبان از این سریال، در سال 1389، آقاخانی کارگردانی سریال راه در رو و خوش نشین ها را نیز به عهده گرفت.

فرهاد اصلانی بازیگر: فرهاد اصلانی هنرمند اهل ایران متولد سال 1345 در شهر بیجار است که در زمینه بازیگری تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت میکند و از سال 1370 فعالیت خود را شروع کرد. وی در سال 1370 در دوره‌ی دو ساله‌ی کارگردانی و بازیگری در زمینه‌ی تئاتر از فرهنگسرای نیاوران فارغ‌ التحصیل شد. وی بازی در تئاتر را در سال 1375 هم‌ زمان با تحصیل و همچنین بازی در نمایش‌ های رادیویی را از سال 1371 شروع نمود. وی در سال 1372 نخستین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ ها به هنرنمایی پرداخت و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال 1373 با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌ اعتماد تجربه کرد.

شهره سلطانی بازیگر: شهره سلطانی هنرمند اهل ایران متولد سال 1350 در شهر بجنورد است. وی دارای مدرک لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. نهرنمایی در تئاتر را از سال 1366 و همچنین فعالیت در سینما را از سال 1372 با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» شروع کرد. سلطانی سرپرست گروه موسیقی بانوان دات است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.