دانلود رایگان فیلم زندگی جای دیگریست { فیلم زندگی جای دیگریست رایگان شد } ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

فیلم زندگی جای دیگری است ؛ این فیلم درباره فردی می باشد به اسم داوود که کمک پرستار بیمارستان است و به بیماران اورژانسی کمک می کند، حالا خود او قرار است بر اثر سرطان جان خود را از دست بدهد و ..

لینک های دانلود فیلم زندگی جای دیگریست
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم زندگی جای دیگریست کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم زندگی جای دیگریست رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی زندگی جای دیگریست رایگان با بازی حامد بهداد از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی زندگی جای دیگریست با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم زندگی جای دیگریست محصول کشور ایران به کارگردانی منوچهر ‌هادی میباشد این فیلم در ژانر درام میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ‌ناصر، پارسا پیروزفر و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

فیلم زندگی جای دیگری است ؛ این فیلم درباره فردی می باشد به اسم داوود که کمک پرستار بیمارستان است و به بیماران اورژانسی کمک می کند، حالا خود او قرار است بر اثر سرطان جان خود را از دست بدهد و ..
عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: منوچهر ‌هادی

تهیه کننده: سید محسن جاهد، رویا شریف

مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی  | طراح صحنه و لباس: آتوسا ‌قلمفرسایی | صدابردار: جهانگیر ‌میرشکاری | طراح گریم: سودابه خسروی | موسیقی: حامد ثابت | عکاس: آرش صادقی

بازیگران فیلم:

حامد بهداد , نیکی کریمی , پارسا پیروزفر , یکتا ‌ناصر

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

منوچهر ‌هادی کارگردان: منوچهر هادی از هنرمندان ایرانی متولد سال 1351 در تهران و فعال در زمینه های کارگردانی و فیلمنامه‌‌ نویسی سینما و تلویزیون است. وی پس از کسب مدرک دیپلم وارد عرصه هنر شد و توانایی های خود را در عرصه هایی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات به معرض نمایش گذاشت. منوچهر هادی در سال 1385، با کارگردانی فیلم تلاطم، نخستین تجربه خود را در زمینه فیلمسازی به دست آورد.

حامد بهداد بازیگر: حامد بهداد بازیگر اهل ایران متولد 1352 در تهران است. او با کارگردانان معروفی همچون ناصر تقوایی، اصغر فرهادی،، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی،عباس کیارستمی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی و… به فعالیت پرداخته است.

یکتا ‌ناصر بازیگر: یکتا ناصر از هنرمندان اهل ایران است که در سال 1357 در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در 19 سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و تست بازیگری داد به‌طوریکه در نهایت برای نقش آفرینی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.