دانلود رایگان فیلم زاپاس { فیلم زاپاس رایگان شد } ✔️

باکس دانلود

لینک های دانلود فیلم زاپاس
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم زاپاس کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم زاپاس رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی زاپاس رایگان با بازی امیر  جعفری از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی زاپاس با کیفیت عالی 480 و 720 و 1080


درباره فیلم:

فیلم زاپاس محصول کشور ایران به کارگردانی برزو نیک نژاد میباشد این فیلم در ژانر کمدی و اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری ، ریما رامین فر ، جواد عزتی ، احمد مهران فر ، شبنم مقدمی، الناز حبیبیو هنرمند خردسال ماهان نصیری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

یک تیم فوتبال که در دسته سوم کشور فعالیت می کند این تیم به دسته دوم صعود می کند، سعید در این راه در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد و خط سیر فیلم در ادامه این گونه شکل می گیرد… .

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه کننده: سیدامیر پروین حسینی

 

بازیگران فیلم:

امیر جعفری ، ریما رامین فر ، جواد عزتی ، احمد مهران فر ، شبنم مقدمی، الناز حبیبیو هنرمند خردسال ماهان نصیری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

برزو نیک نژاد کارگردان: برزو نیک‌نژاد کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون اهل گرگان است.

امیر جعفری بازیگر: امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

ریما رامین فر بازیگر: ریما رامین‌فر (زادهٔ ۵ فروردین ۱۳۴۹) بازیگر و نویسندهٔ اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر است. او کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ پا به عرصهٔ سینما نهاد. رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در یه حبه قند (۱۳۸۹) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.