دانلود فیلم رکر { فیلم رکر } پژمان جمشیدی

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

درباره مرد متمولی است که ویلای شمال خود را به دست باغبانش می‌سپارد و به خارج از کشور می‌رود اما باغبان در نگهداری از این ویلا دچار بحران بزرگی می‌شود....

توضیحات فیلم

دانلود فیلم رکر رایگان با بازی پژمان جمشیدی

فیلم رکر کیانوش عیاری رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی رکر با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید رکر با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی رکر با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم رکر محصول کشور ایران به کارگردانی کیانوش عیاری میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون پژمان جمشیدی، رضا عطاران، مهران رجبی، ریما رامین فر، ابوالفضل پورعرب و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

درباره مرد متمولی است که ویلای شمال خود را به دست باغبانش می‌سپارد و به خارج از کشور می‌رود اما باغبان در نگهداری از این ویلا دچار بحران بزرگی می‌شود….

اخبار فیلم:

  • موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را کسب کرد.

بازیگران فیلم:

پژمان جمشیدی، رضا عطاران، مهران رجبی، ریما رامین فر، ابوالفضل پورعرب

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

کیانوش عیاری کارگردان: کیانوش عیاری متولد 1330 اهواز نویسنده و کارگردان ایرانی است عیاری از سال ۱۳۸۱ به مدت ۵ سال مشغول ساخت سریال روزگار قریب بود که داستان زندگی بنیانگذار طب نوین کودکان در ایران دکتر محمد قریب است عیاری سینمای حرفه ای را با نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم تنوره دیو تجربه کرد.

پژمان جمشیدی بازیگر: بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد او حرفهٔ بازیگری اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد.

رضا عطاران بازیگر: در ۲۰ از اردیبهشت ۱۳۴۷ در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.