دانلود فیلم رویای سهراب { فیلم رویای سهراب } مهدی سلطانی ✔️

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

این فیلم روایتی از زندگی سهراب سپهری شاعر و نقاش است که برای نخستین بار در سینمای ایران، ساخته شده است.....

توضیحات فیلم

دانلود فیلم رویای سهراب رایگان با بازی مهدی سلطانی

فیلم رویای سهراب علی قوی‌ تن رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی رویای سهراب با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید رویای سهراب با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی رویای سهراب با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم رویای سهراب محصول کشور ایران به کارگردانی علی قوی‌ تن میباشد این فیلم در ژانر درام و بیوگرافی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، مینا جعفر زاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، غزاله اکرمی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

این فیلم روایتی از زندگی سهراب سپهری شاعر و نقاش است که برای نخستین بار در سینمای ایران، ساخته شده است…..

بازیگران فیلم:

بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، مینا جعفر زاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، غزاله اکرمی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

علی قوی‌ تن کارگردان: علی قوی تن متولد 1 مرداد ۱۳۴۳ شهر درگز کارگردان نویسنده تهیه کننده تدوینگر و طراح لباس و صحنه اهل ایران است وی با اجرای تعدادی نمایشنامه و ساخت فیلم های کوتاه و مستند پا به عرصه فیلمسازی گذاشت و در سال ۱۳۷۰ با ساخت فیلم سینمایی عشق من شهر من وارد سینمای حرفه ای شد.

بهاره کیان افشار بازیگر: بهاره کیان افشار متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران بازیگر و ترانه سرا می باشد فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است.

ترلان پروانه بازیگر: ترلان پروانه ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.