دانلود فیلم رقص دلفین ها { فیلم رقص دلفین ها } بهاره افشاری

ژانر
خانوادگی - اجتماعی
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود فیلم رقص دلفین ها رایگان با بازی بهاره افشاری

فیلم رقص دلفین ها علیرضا امینی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی رقص دلفین ها با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید رقص دلفین ها با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی رقص دلفین ها با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم رقص دلفین ها محصول کشور ایران به کارگردانی علیرضا امینی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی و اجتماعی که در این فیلم هنرمندانی چون بهاره افشاری , شکیب شجره , نسیم ادبی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

مشخص نیست

بازیگران فیلم:

بهاره افشاری , شکیب شجره , نسیم ادبی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

علیرضا امینی کارگردان: علیرضا امینی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر ایرانی زاده ۱۰ دی ۱۳۴۸ است. فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی را دارد. فعالیت حرفه‌ای در عرصه سینمارا سال ۱۳۷۸ به عنوان دستیار کارگردان شروع کرد.

بهاره افشاری بازیگر: بهاره افشاری بازیگر ایرانی زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۳ است. در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه بازیگری شد. با بازی در سریال او یک فرشته بود بیشتر شناخته شد. روز ششم – موافقت اصولی – زندانی‌ها- عشقولانس – صداهای خاموش و… از جمله اثاری هستند که در انها حضور داشته است.

شکیب شجره بازیگر: از بازیگران ایرانی که اکثرا فعالیت های او در تئاتر بوده و همچنین عضو رسمی بازیگری انجمن صنفی هنرمندان تئاتر در شهر تهران می باشد. فارغ التحصیل رشته بازیگری در استرالیا می باشد.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.