دانلود رایگان فیلم رفتن { فیلم رفتن رایگان شد } ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

باکس دانلود

لینک های دانلود فیلم رفتن
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم رفتن کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم رفتن رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی رفتن رایگان با بازی نازنین بیاتی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی رفتن با کیفیت عالی ۴۸۰ و 720 و 1080


درباره فیلم:

فیلم رفتن محصول کشور ایران به کارگردانی نوید محمودی میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی،محفوظ محمودی و شمس لنگرودی،رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علو ، نازنین بیاتی، سینا سهیلی، و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

قصه‌ی فرشته و نبی قصه‌ی عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود، قصه‌ی عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند، رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی درد مهاجرت.

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: نوید محمودی

بازیگران فیلم:

مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی،محفوظ محمودی و شمس لنگرودی،رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علو ، نازنین بیاتی، سینا سهیلی،

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

نوید محمودی کارگردان: نوید محمودی (زاده ۱ مهر ۱۳۵۹) کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و شاعر است. وی ایرانی افغان است و از ۶ سالگی در ایران زندگی می‌کند و تابعیت دارد. او دارای مدرک فوق لیسانس است و در بیش از ۱۰۱ جشنواره بین‌المللی فیلم حضور داشته‌ است.

نازنین بیاتی بازیگر: نازنین بیاتی (زادهٔ ۱۵ دی ۱۳۶۸) بازیگر اهل ایران است. او فعالیت خود را با فیلم دربند (۱۳۹۱) آغاز کرد که نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.

سینا سهیلی بازیگر: سینا مهراد (سهیلی) (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است.[۱] او فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است، سینا سالهاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.