دانلود رایگان فیلم خواهر خوانده { فیلم خواهر خوانده رایگان شد } ✔️

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

فیلم خواهر خوانده، روایت زندگی زنی است به نام هستی که والدین خود را از دست داده است؛ “دهقان” که سالهاست شریک تجاری پدر هستی است می خواهد دارایی های هستی را تصاحب کند. دهقان برای اجرای نقشه شوم خود، جوانی را به جای برادر گم شده هستی جا می زند….

لینک های دانلود فیلم خواهر خوانده
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم خواهر خوانده کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم خواهر خوانده رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی خواهر خوانده رایگان با بازی حامد بهداد از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی خواهر خوانده با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم خواهر خوانده محصول کشور ایران به کارگردانی بهروز حسین زاده میباشد این فیلم در ژانر درام، خانوادگی، اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون آتنه فقیه نصیری ، عباس امیری ، رامسین کبریتی ، نیره فراهانی و حامد بهداد و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

فیلم خواهر خوانده، روایت زندگی زنی است به نام هستی که والدین خود را از دست داده است؛ “دهقان” که سالهاست شریک تجاری پدر هستی است می خواهد دارایی های هستی را تصاحب کند. دهقان برای اجرای نقشه شوم خود، جوانی را به جای برادر گم شده هستی جا می زند….

عوامل فیلم:

کارگردان: بهروز حسین زاده

تهیه کننده: بهرام بینا | نویسنده: محمدرضا صمدپور | مدیرفیلمبرداری: محسن فلاحی | آهنگساز: پژمان نیکو
بازیگران فیلم:

آتنه فقیه نصیری , عباس امیری , رامسین کبریتی , نیره فراهانی , حامد بهداد

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

بهروز حسین زاده کارگردان: بهروز حسین زاده از هنرمندان اهل ایران است که در زمینه های کارگردانی و بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت دارد. از فعالیت های وی میتوان به گارگردانی فیلم دختر خوانده اشاره کرد.

حامد بهداد بازیگر: حامد بهدادهنرمند ایرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی علاقمند به ورزش بوکس بوده و او به گفته مربیان تیم ملی بوکس در این رشته ورزشی بسیار با استعداد است و یکی دو بار هم در مقطع نوجوانان در استان خراسان مقام آورده‌است. او برای نخستین بار با فیلم آخر بازی وارد سینما شد و برا این نقش نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول از جشنواره فیلم فجر شد.

آتنه فقیه نصیری بازیگر: آتنه فقیه نصیری از هنرمندان ایرانی بوده که دانش آموخته رشتهٔ زبان اسپانیایی در دانشگاه آزاد میباشد. شهرت وی به دلیل نقش آفرینی در مجموعهٔ «خاله سارا» و نیز مجموعهٔ خانه سبز (در نقش لیلی) است. همسر پیشین او،فریبرز عرب‌نیا، هنرپیشه ایرانی است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.