دانلود فیلم خط استوا { فیلم خط استوا } فرهاد اصلانی ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

داستان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال را روایت می‌کند که راهی جزیره بالی می‌شوند تا با زیدان قراردادی امضا کنند، همین امر سبب شکل‌گیری ماجراهایی برای آنها می‌شود.

توضیحات فیلم

دانلود فیلم خط استوا با بازی فرهاد اصلانی

فیلم خط استوا اصغر نعیمى با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی خط استوا با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید خط استوا با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی خط استوا با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم خط استوا محصول کشور ایران به کارگردانی اصغر نعیمی میباشد این فیلم در ژانر کمدی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، سیامک انصاری و آزاده صمدی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

داستان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال را روایت می‌کند که راهی جزیره بالی می‌شوند تا با زیدان قراردادی امضا کنند، همین امر سبب شکل‌گیری ماجراهایی برای آنها می‌شود.

اخبار فیلم:

  • فیلم کمدی خط استوا اولین فیلم اکران نوروز ۱۴۰۲ از صبح چهارشنبه 3 اسفند ماه اکران عمومی می شود.
  • رونمایی از تیزر فیلم کمدی «خط استوا»
  • فیلم خط استوا به فروش بیش از 8 میلیادر تومان دست یافت
  • اکران آنلاین فیلم خط استوا در نماوا و فیلیمو

بازیگران فیلم:

فرهاد اصلانی, سیامک انصاری, آزاده صمدی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

اصغر نعیمی کارگردان: اصغر نعیمی (متولد ۱۳۵۲ در تهران) نویسنده و کارگردان اهل ایران است. اصغر نعیمی از سال ۱۳۶۸ فعالیت مطبوعاتی خود را به عنوان نویسنده و منتقد در نشریات مختلف شروع کرد. او فعالیت خود را به عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان با فیلمسازانی نظیر کیانوش عیاری و فریدون جیرانی ادامه داد.

فرهاد اصلانی بازیگر: فرهاد اصلانی (متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵) بازیگر اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۰ برای بازی در زندگی خصوصی و خرس برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد.

سیامک انصاری بازیگر: سیامک انصاری (زادهٔ ۱۲ مرداد ۱۳۴۷)[۲] بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است.[۳] زندگی سیامک انصاری، زاده ۱۳۴۷ که به گفته خودش در ویژه برنامه نوروزی ۱۳۹۷ شبکه سه، اصالتی تهرانی دارد. او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران مرکز) است.

تریلر

گالری تصاویر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.