دانلود فیلم خانه شیشه ای { فیلم خانه شیشه ای } امیر جعفری

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

داستان یک تهیه کننده موسیقی زن دست نشانده است که به قول خودش تاریخ تولید و انقضای هنرمند مردمی رو سرمایه امثال من مشخص می‌ کند.

توضیحات فیلم

دانلود فیلم خانه شیشه ای رایگان با بازی امیر جعفری

فیلم خانه شیشه ای امیر پورکیان رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی خانه شیشه ای با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید خانه شیشه ای با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم خانوادگی خانه شیشه ای با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم خانه شیشه ای محصول کشور ایران به کارگردانی امیر پورکیان میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی که در این فیلم هنرمندانی چون امیر جعفری , بهاره کیان افشار , شهاب مظفری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

داستان یک تهیه کننده موسیقی زن دست نشانده است که به قول خودش تاریخ تولید و انقضای هنرمند مردمی رو سرمایه امثال من مشخص می‌ کند.

اخبار فیلم:

بازیگران فیلم:

امیر جعفری , بهاره کیان افشار , شهاب مظفری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

امیر پورکیان کارگردان: متولد ۱۳۵۷ زاهدان که فعالیت فیلمسازی خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و پس از گذراندن این دوره همکاری خود را با انجمن سینمای جوانان ایران آغاز نمود و تاکنون توانسته بیش از 20 فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن کارگردانی کند.

امیر جعفری بازیگر: امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه و همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

بهاره کیان افشار بازیگر:وی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.