دانلود فیلم جلبک { فیلم جلبک } کریم امینی

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود فیلم جلبک رایگان با کارگردانی کریم امینی

فیلم جلبک کریم امینی رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی جلبک با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید جلبک با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی جلبک با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم جلبک محصول کشور ایران به کارگردانی کریم امینی میباشد این فیلم در ژانر خانوادگی و کمدی که از جمله بازیگران فیلم میتوان به بهرام افشاری, امیر جعفری, احمد مهرانفر, هومن حاجی عبداللهی, امیر کربلایی زاده, بهاره افشاری اشاره کرد. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

مشخص نیست

اخبار فیلم:

  • فیلم جلبک موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.
  • کریم امینی در حال ساخت فیلم سینمایی “جلبک” است که دومین همکاری او با ابراهیم عامریان بعد از تهیه کنندگی فسیل است. امینی همچنین فیلم شهر هرت را هم در آستانه آکران دارد

بازیگران فیلم:

بهرام افشاری, امیر جعفری, احمد مهرانفر, هومن حاجی عبداللهی, امیر کربلایی زاده, بهاره افشاری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

کریم امینی کارگردان: کارگردان ایرانی متولد ۲۳ آوریل ۱۹۸۶ می باشد. جوایزی همچون جایزهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جایزهٔ بخش استعدادیابی – در بخش ملی را دریافت کرده است.

بهرام افشاری: بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

امیر جعفری: امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.