دانلود فیلم بعد از اتفاق { فیلم بعد از اتفاق } جواد عزتی

ژانر
کشور
زبان

فیلم به موضوع آرزوهای یک کودک می پردازد که بنا دارد به تیم پرسپولیس گل بزند. برای همین هم بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه ای سینمای ایران در این فیلم حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت....

توضیحات فیلم

دانلود فیلم بعد از اتفاق رایگان با بازی جواد عزتی

فیلم بعد از اتفاق پوریا حیدری اوره رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی بعد از اتفاق با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید بعد از اتفاق با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی بعد از اتفاق با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم بعد از اتفاق محصول کشور ایران به کارگردانی پوریا حیدری اوره میباشد این فیلم در ژانر درام که در این فیلم هنرمندانی چون رضا کیانیان ، جواد عزتی ، گلاره عباسی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

فیلم به موضوع آرزوهای یک کودک می پردازد که بنا دارد به تیم پرسپولیس گل بزند. برای همین هم بسیاری از بازیکنان مشهور فوتبال ایران در کنار بازیگران حرفه ای سینمای ایران در این فیلم حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت….
اخبار فیلم:

  • این فیلم که به زودی به پایان فیلمبرداری خود می رسد در یک استودیو و در شرایط ویژه‌ای در حال ساخت است.

بازیگران فیلم:

بهرام افشاری , جواد عزتی , علی انصاریان , گلاره عباسی , روح ‌الله جعفری , نیما شعبان نژاد

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

 پوریا حیدری اوره کارگردان: پوریا حیدری اوره از هنرمندان اهل ایران است که در زمینه های کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی سینما فعالیت میکند. وی در آثاری همچون «گوهر»، «باغ های زردآلو»، «نگاه»، «هندی و هرمز» و… به عنوان کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلمنامه حضور داشته است.

جواد عزتی بازیگر: محمدجواد عزتی از هنرمندان مشهور ایرانی متولد سال 1360 در تهران و فعال در زمینه بازیگری است. وی یکی از پول‌سازترین بازیگران ایرانی است. او چندین جایزه دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده‌است. وی در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد.

رضا کیانیان بازیگر: رضا کیانیان هنرمن اهل ایران متولد سال 1330 در محله میدان خراسان تهران تهران و فعال در عرصه بازیگری است. پدر او معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود. رضا دومین فرزند خانواده و دارای ۴ برادر و دو خواهر می‌باشد. او در ۱ سالگی به همراه خانواده به مشهد نقل مکان کرد.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.