دانلود فیلم بازیوو { فیلم بازیوو } پژمان بازغی ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان

سرزمین بازی ها واقعی تر از چیزیه که تصور میکنین، شما در مقابل دروازه های بازیوو هستین. "ماپان" مخترع بازی ها و خالق سرزمین "بازیووو" برای نجات سرزمینش از چنگال "سیلوس" به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه های زمین است. اما ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

توضیحات فیلم

دانلود فیلم بازیوو پژمان بازغی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم بازیووو رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی بازیووو رایگان با بازی پژمان بازغی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی بازیووو با کیفیت عالی 480 و 720 و 1080


درباره فیلم:

فیلم بازیووو محصول کشور ایران به کارگردانی امیرحسین قهرایی میباشد این فیلم در ژانر کودک، کمدی و فانتزی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

سرزمین بازی ها واقعی تر از آن است که شما فکر می کنید. شما جلوی دروازه بازی هستید….

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: سلمان خورشیدی ،امیرحسین قهرایی

تهیه کننده: غلامرضا موسوی

 

بازیگران فیلم:

پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

امیرحسین قهرایی کارگردان: امیرحسین قهرایی(زاده اسفند ۱۳۳۲، اصفهان) فیلمساز، کارگردان و بازیگر ایرانی است. بیشترین شهرت او به دلیل ساخت برنامه‌های دوربین مخفی است.

پژمان بازغی بازیگر: پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود.

برزو ارجمند بازیگر: برزو ارجمند (زادۀ ۷ فروردین ۱۳۵۴) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. او پدر خود انوشیروان ارجمند را استاد خود می‌داند. خواهر برزو، بهار ارجمند از بازیگران تئاتر است و همسر برزو پارمیس زند طراح چهره‌پردازی سینما است.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.