دانلود رایگان فیلم ایده اصلی { فیلم ایده اصلی رایگان شد } ✔️

سال انتشار
کشور
زبان
بازیگران
مهرداد صدیقیان , شهباز نوشیر ,  بهرام رادان
کارگردان

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و .

لینک های دانلود فیلم ایده اصلی
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم ایده اصلی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایده اصلی رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی ایده اصلی رایگان با بازی مهرداد صدیقیان از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی ایده اصلی با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم ایده اصلی محصول کشور ایران به کارگردانی آزیتا موگویی میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان , شهباز نوشیر ,  بهرام رادان , مریلا زارعی , آندره‌آ ماچالکیدو , ایرینا مانژوسوا , هانیه توسلی ,  مانوس گاوراس ,  پژمان جمشیدی , واروارا لارمو و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و .

عوامل فیلم:

  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده
  • صدابردار: امیر حاجی شاهوردی
  • چهره پرداز: سودابه خسروی
  • طراح صحنه: امیرحسین قدسی
  • طراح لباس: نفیسه ناصرنیا
  • تدوین:بهرام ‌دهقانی

بازیگران فیلم:

مهرداد صدیقیان , شهباز نوشیر ,  بهرام رادان , مریلا زارعی , آندره‌آ ماچالکیدو , ایرینا مانژوسوا , هانیه توسلی ,  مانوس گاوراس ,  پژمان جمشیدی , واروارا لارمو

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

آزیتا موگویی کارگردان:آزیتا موگویی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده و منشی صحنه و مجری طرح و مدیر تولید فیلم ایرانی است.

مهرداد صدیقیان بازیگر:مهرداد صدیقیان (زادهٔ ۳۰ بهمن ۱۳۶۷) بازیگر ایرانی است. او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب (۱۳۸۵) و ماجرای نیمروز(۱۴۰۵) نامزد دریافت سیمرغ طلایی شد.

بهرام رادان بازیگر: رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد.

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.