دانلود رایگان فیلم او خوب سنگ میزند { فیلم او خوب سنگ میزند رایگان شد } ✔️

سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

داستان نوجوانی است به نام بردو که پدر خود را از دست داده و به همراه برادر ومادر خود زندگی میکنند. بردو بخاطر اینکه بتواند زندگی خود را سرو سامان دهد راهی سفری میشود که طلب پدر خودرا پس بگیرد که در میانه راه در گیر اتفاقاتی ناخواسته می شود.

لینک های دانلود فیلم او خوب سنگ میزند
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم او خوب سنگ میزند کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم او خوب سنگ میزند رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی او خوب سنگ میزند رایگان با بازی ساعد سهیلی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی او خوب سنگ میزند با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم او خوب سنگ میزند محصول کشور ایران به کارگردانی هادی محقق میباشد این فیلم در ژانر درام، خانوادگی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون ساعد سهیلی، احمد درخشان، داود عین آبادی، سمیه سیروس مقدم  و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

داستان نوجوانی است به نام بردو که پدر خود را از دست داده و به همراه برادر ومادر خود زندگی میکنند. بردو بخاطر اینکه بتواند زندگی خود را سرو سامان دهد راهی سفری میشود که طلب پدر خودرا پس بگیرد که در میانه راه در گیر اتفاقاتی ناخواسته می شود.
عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: هادی محقق

تهیه کننده: ابراهیم اصغری

مدیرفیلمبرداری: میثم ریاحی | تدوین: حسن ایوبی | صدابردار: احسان نوبخت | دستیار کارگردان، برنامه ریز: سید رحمان محمدی | موسیقی: ستار ‌اورکی | مدیر تولید: محمد علی محمدی، سید سعدی | عکس: پریسا ایمان پور

بازیگران فیلم:

ساعد سهیلی , احمد درخشان , داود عین آبادی , سمیه سیروس مقدم

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

هادی محقق کارگردان: محقق از هنمندان اهل ایران است که در سال 1357 در دهدشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد ایران متولد شد و در رشتهٔ مکانیک خودرو به تحصیل پرداخت. او فعالیت هنری خود را در سال 1990 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر و در سال 2000 به عنوان بازیگر، طراح و دستیار کارگردان تلویزیون شروع کرد. او در سال 2010 شروع به ساخت فیلم‌هایی برای تلویزیون کرد.

ساعد سهیلی بازیگر: ساعد سهیلی از بازیگران سینما و تلویزیون اهل ایران است که در سال 1366 در مشهد متولد شده است. او از سال 1380 فعالیت خود را شروع کرد و نخستین کار حرفه‌ ای خود را با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است.

داود عین آبادی بازیگر: داوود عین آبادی از هنمندان اهل ایران است که در زمینه بازیگری سینما و تلویزیون فعالیت میکند. وی در آثاری همچون فیلم سینمایی «به کبودی یاس»، فیلم سینمایی «قبرستان غیرانتفاعی» به فعالیت پرداخته است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.