دانلود رایگان فیلم امروز { فیلم امروز رایگان شد } ✔️

ژانر
اجتماعی - خانوادگی
سال انتشار
۱۳۹۲
کشور
زبان
کارگردان
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم امروز کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم امروز رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی امروز رایگان با بازی پرویز پرستویی از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی امروز با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم امروز محصول کشور ایران به کارگردانی رضا میرکریمی می‌باشد. این فیلم در ژانر اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون پرویز پرستویی , سهیلا گلستانی , شبنم مقدمی , حسام محمودی , اشکان جنابی , آسیه ضیایی , آوا شریفی , روزبه حصاری و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است. شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید.

خلاصه فیلم:

یونس راننده تاکسی کهنه‌کار، در پایان یک روز کاری به زن جوان بارداری کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظار اوست…

عوامل فیلم:

تهیه کننده و کارگردان: رضا میرکریمی

نویسنده: رضا میرکریمی، شادمهر راستین

مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش | موسیقی: امین هنرمند | چهره پرداز: محمود دهقانی | تدوین: رضا میرکریمی | صداگذاری: علیرضا علویان | طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار | صدابردار: سعید بجنوردی

بازیگران فیلم:

پرویز پرستویی , سهیلا گلستانی , شبنم مقدمی , حسام محمودی , اشکان جنابی , آسیه ضیایی , آوا شریفی , روزبه حصاری

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

رضا میرکریمی کارگردان: رضا میرکریمی کارگردان ایرانی متولد ۱۳۴۵ و اهل تهران است که فعالیت خود را از انجمن سینمای جوان استان زنجان شروع کرد. وی در دانشگاه تهران آموزش دیده و در رشته های کارگردانی، تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی فعالیت داشته است.

پرویز پرستویی بازیگر: پرویز پرستویی بازیگر و صدا پیشه ۶۸ ساله ایرانی و متولد استان همدان است. او تا به حال ۴ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرده و از این نظر در بین بازیگران ایرانی رکوردددار است.

شبنم مقدمی بازیگر: شبنم مقدمی بازیگر تهرانی سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۵۱ متولد شد. شبنم مقدمی در رشته ادبیات پارسی مدرک لیسانس داشته و سابقه حضور در کلاس های بازیگری امین تارخ را هم دارد. از مهمترین جوایز او می‌توان به دو سیمرغ بلورین اشاره کرد.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.