دانلود رایگان فیلم اطراف آرامش { فیلم اطراف آرامش رایگان شد } ✔️

ژانر
سال انتشار
کشور
زبان
کارگردان

ارثیه ای به همسر قاسم میرسد که این ارثیه آرامش زندگی آن ها را تا حدودی از بین میبرد و…

لینک های دانلود فیلم اطراف آرامش
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم اطراف آرامش کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم اطراف آرامش رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی اطراف آرامش با بازی رضا رویگری از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی اطراف آرامش با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم اطراف آرامش محصول کشور ایران به کارگردانی امیر شفیعیان میباشد. این فیلم در ژانر اجتماعی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون رضا رویگری, یوسف صیادی, مریم کاویانی, شهروز ابراهیمی, احسان کریمی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیز میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

ارثیه ای به همسر قاسم میرسد که این ارثیه آرامش زندگی آن ها را تا حدودی از بین میبرد و…

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: مهرشاد کارخانی

تهیه کننده: سید محسن جاهد، رویا شریف

مدیرفیلمبرداری: محسن جاهد | طراح صحنه و لباس: مهرشاد کارخانی | صدابردار: علیرضا غفارنژاد | طراح گریم: مهین نویدی | موسیقی: ستار ‌اورکی | دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ایما استمراری | مدیرتولید: مهدی کیهانی | عکس: علی حمید‌نژاد | مدیر تدارکات: محمدسلمانی

بازیگران فیلم:

رضا رویگری, یوسف صیادی, مریم کاویانی, شهروز ابراهیمی, احسان کریمی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

امیر شفیعیان کارگردان: امیر شفیعیان هنرمند ایرانی است که در زمینه های مختلف هنری همچون کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی فعالیت داشته است. از فیلم های مهمی که کارگردانی کرده است هم می توان به فیلم اطراف آرامش اشاره کرد.

رضا رویگری بازیگر: رضا رویگری بازیگر و خواننده ایرانی متولد سال 1325 است که فعالیت های حرفه ای خود در بازیگری را در دهه 40 شمسی شروع کرد. او توانست در طی سال ها کارهای هنری زیادی در تلویزیون و تئاتر به نمایش بگذارد و نقش او در سریال مختارنامه هم باعث معروف شدن هر چه بیشترش شد.

یوسف صیادی بازیگر: یوسف صیادی در نازی آباد تهران متولد شد. او برای شروع کارهای هنری خود سراغ نمایش و تئاتر کودکان رفت و سپس توانست در برنامه های مختلف تلویزیونی به عنوان کارگردان، تهیه کننده و بازیگر ایفای نقش کند.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.