دانلود فیلم احمد به تنهایی { فیلم احمد به تنهایی } باران کوثری

ژانر
درام اجتماعی
کشور
زبان
کارگردان

-

توضیحات فیلم

دانلود فیلم احمد به تنهایی رایگان با بازی باران کوثری

فیلم احمد به تنهایی حسین مهکام رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی احمد به تنهایی با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید احمد به تنهایی با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم کمدی احمد به تنهایی با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم احمد به تنهایی محصول کشور ایران به کارگردانی حسین مهکام میباشد این فیلم در ژانر درام اجتماعی که در این فیلم هنرمندانی چون آندرانیک خچومیان , احمد نگهبان , امیر شهرابی , بابک کریمی , باران کوثری , حمید گرامی فر , سروش صحت و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

اخبار فیلم:

  • «احمد به تنهایی» سومین فیلم حسین مهکام در مقام کارگردان پس از فیلم های «آزادی مشروط» و «بی حسی موضعی» است.

بازیگران فیلم:

آندرانیک خچومیان , احمد نگهبان , امیر شهرابی , بابک کریمی , باران کوثری , حمید گرامی فر , سروش صحت

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

حسین مهکام کارگردان: حسین مهکام از هنرمندان ایرانی متولد سال 1359 در تهران است که در زمینه های کارگردانی و فیلمنامه ‌نویسی سینمای ایران فعالیت میکند. وی فارغ‌ التحصیل رشته فلسفه و کلام و همچنین رشته تئاتر است و فعالیت سینمایی خود را از سال 1385 با فیلم آدم شروع کرد.

باران کوثری بازیگر: باران کوثری هنرمند مشهور اهل ایران زادهٔ 1364 در تهران و فعال در زمینه های بازیگری، طراحی صحنه، طراحی لباس و منشی صحنه است. نخستین تجربه بازیگری وی بهترین بابای دنیا 1370 ساخته داریوش فرهنگ است. بازی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم ‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است. وی در سی ‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1390 برای ایفای نقش در فیلم بغض در بخش نگاه نو کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

سروش صحت بازیگر: سروش صحت از هنرمند مشهور اهل ایران است که در سال 1344 در نایین متولد شد و در زمینه های کارگردانی، نویسندگی و طنزپردازی، بازیگری تلویزیون و سینما فعالیت میکند. وی دارای مدرک لیسانس رشته‎ی آلودگی شیمیایی دریا از “دانشگاه آزاد” است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.